Meget ondt i lænden ved Aktivitet, hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Mig med maven

Camillos skriver:

Tusind tak skal du have.. Min læge snakkede sidste gang om en paragraf 53 eller sådan noget.. noget med lønrefusion fra kommunen og sygemelding når man har brug for det i arbejdets bedste interesse hvis der blev ved med at fremkomme komplikationer i min graviditet.

Jeg ved godt man er nødt til at være egoistisk lige hvad angår graviditet og det bedste for ens Barn og sig selv.. Jeg synes bare det er møg hamrende svært at indrømme jeg altså bare ikke kan arbejde... Fysisk gør det ondt og Psykisk gennemgår jeg en angst for at miste grundet 4 tidl. aborter.. .. 

Så det er en hård omgang..

Det er vildt svært, og man kan flere gange blive  over at man "ikke en gang kan passe sit job" - Men det vigtigeste er at du og baby har det godt! Det vil jeg nu holde på. Kunne se at der var en der skrev noget med svømning, og varmepuder. Har du prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

babymus77

Princesspigen skriver:

hvor/hvordan finder man gravid masage ? ? ?

tænker lidt jeg kan ikke ligge på maven så har svært ved at tage til massør  og er kun 13+4

Hvor i landet er du fra?? Hos jordemoder.dk i Fredericia, Odense, Gentofte der har de en massør som har speciale i gravide,... Der er hul tilMave og babser:-) De spørger til problem og det har gjort en markant forskel for mig:-))

Anmeld

10. april 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Skift læge hvis de ikke hjælper dig ordentlig!!! Mit startede i 12+ og tog kun til... Mit bækken er ikke løst, men mange smerter i lænd.. Sad ofte og græd om natten da det gjorde så ondt!!!! Det er blevet meget bedre!!!! Jeg har kun været gennem læge, ca 5 gange hvor 5 gang blev sygemeldt resten af tiden!!! Jeg fik papir fra kommunen, som min læge udfyldte sammen med mig.... Jeg er 25+0 nu, og kan bevæge mig stille omkring herhjemme.. Går til gravid massage ca 2 gange om måned, og næste gang tager jeg om en måned, og så en måned igen , og en tid inden fødsel:-) Får du først rigtig bækkenløsning så gør det også ondt efter fødsel, så lyt og smæk dig i sofa når det er slemt!!!! Bebs tager ikk skade, men du ska gerne ku være noget for den lille ny når du har født, såDu ikke skal være sengeligg der:-) :-)

Tak skal du ha ...  

Jeg tror bestemt også min læge hun vil hjælpe mig nu.. jeg håber i hvertfald... Har haft 3 forskellige læger de sidste 4 graviditeter.. Nu har jeg endelig fået en kvinde, og jeg håber hun er forstående.

okay mit startede småt 9+ ... men er allerede nu taget meget til .. håber hun kan svarer mig på hvad det kan være.. og beder mig holde mig  ro... 

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

babymus77 skriver:

Hvor i landet er du fra?? Hos jordemoder.dk i Fredericia, Odense, Gentofte der har de en massør som har speciale i gravide,... Der er hul tilMave og babser:-) De spørger til problem og det har gjort en markant forskel for mig:-))

jeg bor i hundige.. ville godt kunne komme til gentofte hvis det endelig sku være..

men er kun 13+4 så baby liller stadig nede i "bækkenet" så som det ser ud pt kan jeg overhoved ikke ligge på maven uden det spænder og er ubehageligt der nede.. så hvis der er hul til maven skal jeg nok vente til baby er flyttet sig længere op

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Mig med maven skriver:

Det er vildt svært, og man kan flere gange blive  over at man "ikke en gang kan passe sit job" - Men det vigtigeste er at du og baby har det godt! Det vil jeg nu holde på. Kunne se at der var en der skrev noget med svømning, og varmepuder. Har du prøvet?

ja jeg har prøvet begge dele ...for mig har det ingen lindring Pt... noget af det Smerterne kommer om jeg Går en tur eller svømmer.. det er faktisk ligegyldigt... de kommer bare når jeg har været for aktiv..

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

grundet den rygskade jeg har skal jeg bruge en special madrass fra tempur og den koster bare så meget  

Kan du ikke få tilskud igennem sygeforsinkringen, eller kommunen når det er et "Handicap" ? .. for det bliver da værre jo længere henne i graviditeten du kommmer.. 

Anmeld

10. april 2012

babymus77

Camillos skriver:

Tak skal du ha ...  

Jeg tror bestemt også min læge hun vil hjælpe mig nu.. jeg håber i hvertfald... Har haft 3 forskellige læger de sidste 4 graviditeter.. Nu har jeg endelig fået en kvinde, og jeg håber hun er forstående.

okay mit startede småt 9+ ... men er allerede nu taget meget til .. håber hun kan svarer mig på hvad det kan være.. og beder mig holde mig  ro... 

Det er homoner som får det til at løsne:-) Hvilket er normalt:-) Men hos nogle så løsner det måske mere.... Og så er det vi får ondt... Motion er godt i det omfang man kan:-)

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Kan du ikke få tilskud igennem sygeforsinkringen, eller kommunen når det er et "Handicap" ? .. for det bliver da værre jo længere henne i graviditeten du kommmer.. 

jeg er ikke medlem af sygeforsikringen ?

jeg søgte igennem kommunen inden min graviditet og der sagde de klart og tydeligt at det var ikke noget de som kommune kunne hjælpe med trods det ville forbedre mine chancer på arbejdsmarked..

Anmeld

10. april 2012

babymus77

Princesspigen skriver:

jeg bor i hundige.. ville godt kunne komme til gentofte hvis det endelig sku være..

men er kun 13+4 så baby liller stadig nede i "bækkenet" så som det ser ud pt kan jeg overhoved ikke ligge på maven uden det spænder og er ubehageligt der nede.. så hvis der er hul til maven skal jeg nok vente til baby er flyttet sig længere op

Man kan sagtens ligge sådan at maven vil kunne være der:-) Prøv at Google det.... Mener det er Gentofte de har en på Sjælland!!!

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

babymus77 skriver:

Man kan sagtens ligge sådan at maven vil kunne være der:-) Prøv at Google det.... Mener det er Gentofte de har en på Sjælland!!!

okay tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.