babymus77 skriver:
Skift læge hvis de ikke hjælper dig ordentlig!!! Mit startede i 12+ og tog kun til... Mit bækken er ikke løst, men mange smerter i lænd.. Sad ofte og græd om natten da det gjorde så ondt!!!! Det er blevet meget bedre!!!! Jeg har kun været gennem læge, ca 5 gange hvor 5 gang blev sygemeldt resten af tiden!!! Jeg fik papir fra kommunen, som min læge udfyldte sammen med mig.... Jeg er 25+0 nu, og kan bevæge mig stille omkring herhjemme.. Går til gravid massage ca 2 gange om måned, og næste gang tager jeg om en måned, og så en måned igen , og en tid inden fødsel:-) Får du først rigtig bækkenløsning så gør det også ondt efter fødsel, så lyt og smæk dig i sofa når det er slemt!!!! Bebs tager ikk skade, men du ska gerne ku være noget for den lille ny når du har født, såDu ikke skal være sengeligg der:-) :-)
Tak skal du ha ...
Jeg tror bestemt også min læge hun vil hjælpe mig nu.. jeg håber i hvertfald... Har haft 3 forskellige læger de sidste 4 graviditeter.. Nu har jeg endelig fået en kvinde, og jeg håber hun er forstående.
okay mit startede småt 9+ ... men er allerede nu taget meget til .. håber hun kan svarer mig på hvad det kan være.. og beder mig holde mig ro...
Anmeld