Jeg er 12+2 idag. Jeg har været sygemeldt i 5 uger pga Pletblødninger. Startede Arbejde igen igår, da jeg ikke har blødt i næsten 14 dage, hvilket jo er godt!
Jeg arbejder på plejehjem hvor der er mange forflytninger og man går temmelig meget.
Jeg mødte kl 7 og allerede kl 11 begyndte min lænd at blive øm, kl 13 gjorde den rigtig ondt. Fik så fri kl 15, og havde svært ved at komme ind i bilen da vi skulle hjem. Jeg fik Vand galt i halsen og hostede og det føltes faktisk somom mit underliv var ved at ryge ud 
Har haft rigtig svært ved at vende og dreje mig på sofaen igår, så jeg ringede til vagtlægen. Fik bare beskeden tag den med ro og spis 2 panodiler.
Jeg har det godt i min lænd igen idag, men er bange for at tage på arbejde, da jeg er bange for der skal ske noget med min lille spirer. Har aborteret 4 gange før.
Så jeg sygemeldte mig på jobbet, har nu forsøgt at få fat i min læge men kan bare ikke komme igennem ?
Er det forkert af mig jeg har sygemeldt mig igen ? Jeg er faktisk sikker på jeg får ondt igen hvis jeg tager på job. For hvis jeg går en lang tur får jeg også ondt i lænden.
Er meget irriteret over at min graviditet bare ikke for en gangs skyld kan fungerer uden gener... Nåh ja ud over det så fik jeg også lige en gang nældefeber igår, og turde ikke tage de antihestaminer jeg har, da det vidst er noget med man kun må tage det i 1 trimester 
Undskyld det lange brev har bare brug for nogle råd.. 
Anmeld