Meget ondt i lænden ved Aktivitet, hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

babymus77

Jeg er fuldtidssygemeldt og har været det i hmm en måned snart:-) og er det resten a min graviditet.... Jeg prøvede først deltids syg med få timer a gangen på job..... Min lænd er til at holde ud nu, fordi jeg er hjemme!!! Prøv gravid massage det hjælper mig!!! Dyrt men effektivt !!!! Lyt til kroppen den fortæller bare hvornår du skal slappe af!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

har du overvejet en tur i svømmehallen ?

en varme pude på lænden ?

eller en tur i noget badekar hvis i har sådan et ?

jeg kan godt forstå du passer på og er urolig når du har mistet før, men mig som har rygskade og sammen tid ondt i lænden grundet gener fra min graviditet, der hjælper det med en tur i svømmehallen. man skal bare ikke lave mere end kroppen tillader.. men bare det at komme i vandet og bevæge sig lidt løser gerne op i musklerne..

Jeg har været i svømmehal, da jeg ville se om det gav mig noget... Ikke andet end ondt i lænden .. .. Det var en bedere motionsform end at gå selvfølgelig men fik stadigvæk ondt. 

Varmepude hjælper slet ikke, da det er inde ved halebenet det gør meget ondt, og vi har desværre ikke noget badekar..

Ellers tak for hjælpen..

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Jeg har været i svømmehal, da jeg ville se om det gav mig noget... Ikke andet end ondt i lænden .. .. Det var en bedere motionsform end at gå selvfølgelig men fik stadigvæk ondt. 

Varmepude hjælper slet ikke, da det er inde ved halebenet det gør meget ondt, og vi har desværre ikke noget badekar..

Ellers tak for hjælpen..

jeg har den erfaring med svømning at det altid gør ondt bagefter fordi man får løsnet op men det plejer så senere på dagen at blive bedere eller ihværtifal dagen efter, var det noget du lagde mærke til ? ?

det er rart at høre hvordan det virker på andre

Anmeld

10. april 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Jeg er fuldtidssygemeldt og har været det i hmm en måned snart:-) og er det resten a min graviditet.... Jeg prøvede først deltids syg med få timer a gangen på job..... Min lænd er til at holde ud nu, fordi jeg er hjemme!!! Prøv gravid massage det hjælper mig!!! Dyrt men effektivt !!!! Lyt til kroppen den fortæller bare hvornår du skal slappe af!!!!

... hvor langt er du henne nu ? .. 

Okay, ja har godt på fornemmelsen det er fordi min krop siger : STOP! .. de andre graviditeter har jeg arbejdet selvom jeg har blødt.. for jeg fik afvide af lægen, jeg skulle gøre som normalt. De 4 gange aborterede jeg. Nu har jeg været sygemeldt og har aldrig været længere end jeg er nu. 

Der er nok noget om snakken.. det er bare alle de møg irriterende instanser man skal igennem. Jobcenter, ydelsels kontor, lægeerklæringer, undersøgelser M.m .. synes det stresser mig helt vildt, at tænke på ..

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg har den erfaring med svømning at det altid gør ondt bagefter fordi man får løsnet op men det plejer så senere på dagen at blive bedere eller ihværtifal dagen efter, var det noget du lagde mærke til ? ?

det er rart at høre hvordan det virker på andre

nu er det sådan jeg ikke har konstant ondt. og kun får det efter jeg har gået en lang tur eller været i svømmehal feks .. 

Når jeg så har sovet og min krop har været i hvile vågner jeg næste morgen og har det helt fint igen... 

Det irriterer mig lidt, for jeg vil selvfølgelig godt have noget motion.. uden at få smerter.

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

babymus77 skriver:

hvor/hvordan finder man gravid masage ? ? ?

tænker lidt jeg kan ikke ligge på maven så har svært ved at tage til massør  og er kun 13+4

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

nu er det sådan jeg ikke har konstant ondt. og kun får det efter jeg har gået en lang tur eller været i svømmehal feks .. 

Når jeg så har sovet og min krop har været i hvile vågner jeg næste morgen og har det helt fint igen... 

Det irriterer mig lidt, for jeg vil selvfølgelig godt have noget motion.. uden at få smerter.

det kan jeg så absolut godt forstå  

jeg har selv det problem at det faktis er værdst morgen når jeg vågner og aften når jeg skal i seng.. lidt fustrerende.. men min madrass er os 12 år gammel så skal have mig en ny..  den jeg skal have koster bare 15.000

Anmeld

10. april 2012

babymus77

Camillos skriver:

... hvor langt er du henne nu ? .. 

Okay, ja har godt på fornemmelsen det er fordi min krop siger : STOP! .. de andre graviditeter har jeg arbejdet selvom jeg har blødt.. for jeg fik afvide af lægen, jeg skulle gøre som normalt. De 4 gange aborterede jeg. Nu har jeg været sygemeldt og har aldrig været længere end jeg er nu. 

Der er nok noget om snakken.. det er bare alle de møg irriterende instanser man skal igennem. Jobcenter, ydelsels kontor, lægeerklæringer, undersøgelser M.m .. synes det stresser mig helt vildt, at tænke på ..

Skift læge hvis de ikke hjælper dig ordentlig!!! Mit startede i 12+ og tog kun til... Mit bækken er ikke løst, men mange smerter i lænd.. Sad ofte og græd om natten da det gjorde så ondt!!!! Det er blevet meget bedre!!!! Jeg har kun været gennem læge, ca 5 gange hvor 5 gang blev sygemeldt resten af tiden!!! Jeg fik papir fra kommunen, som min læge udfyldte sammen med mig.... Jeg er 25+0 nu, og kan bevæge mig stille omkring herhjemme.. Går til gravid massage ca 2 gange om måned, og næste gang tager jeg om en måned, og så en måned igen , og en tid inden fødsel:-) Får du først rigtig bækkenløsning så gør det også ondt efter fødsel, så lyt og smæk dig i sofa når det er slemt!!!! Bebs tager ikk skade, men du ska gerne ku være noget for den lille ny når du har født, såDu ikke skal være sengeligg der:-) :-)

Anmeld

10. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

det kan jeg så absolut godt forstå  

jeg har selv det problem at det faktis er værdst morgen når jeg vågner og aften når jeg skal i seng.. lidt fustrerende.. men min madrass er os 12 år gammel så skal have mig en ny..  den jeg skal have koster bare 15.000

øv 15000 er godt nok mange penge?

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

øv 15000 er godt nok mange penge?

grundet den rygskade jeg har skal jeg bruge en special madrass fra tempur og den koster bare så meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.