Taske til sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Ka+Ma=Be

EKBJ skriver:

Er det ikke svært at købe ammebh'er inden fødsel? :-) Tænker bare at brysterne jo må vokse når mælken løber til..

Det var også min tanke, ind til jeg kiggede den igennem! Mange af dem er meget "fleksible" og spænder over flere skålstørrelser.

Jeg har nogle fra Cariewell (mener jeg de hedder) som passer fint både når brysterne er tømte og fyldte hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Ka+Ma=Be

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er vist meget forskellige fra sted til sted.

Jeg ville nok alligevel have papirerne med mig, for tænk nu hvis. Eller evt snakke med sin jordmoder om hvilke papirer hun mener man skal have med på det sygehus hvor man nu skal føde.

Men godt du lige kommer med kritik. Jeg er jo ikke erfaren på det område, endnu. hehe

Sorry hvis det lød "tarveligt" Det var ikke min mening. 

Det var blot en undren over linkets anbefaling

Jeg tror også det er en god ide, at have sin vandrejournal med, men mange af de andre ting er helt ligegyldige.

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

Ka+Ma=Be skriver:

bnne

Sorry hvis det lød "tarveligt" Det var ikke min mening. 

Det var blot en undren over linkets anbefaling

Jeg tror også det er en god ide, at have sin vandrejournal med, men mange af de andre ting er helt ligegyldige.

Nejnej nej. Slet ikke tarveligt.
Havde bare fundet linket og synes det var en god retningslinje.

At andre, erfarne så jan sige hvad de havde med og følte var godt og dårligt giver jo bare et beder billede.

Personligt tager jeg også omsorgserklæring, telefonliste, vandrejournal mv. Med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.