Hvor gemmer i sex-legetøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Dot D

Hi hi, et spørgsmål jeg ikke kan svare på Det er min mands afdeling, så hvor han gemmer det, aner jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

sne190810

Mick skriver:

haha ja, må indrømme at der vist ikke skal noget overtagelse til. Vi har pt en rund seng og min kæreste hader den seng, og vil UTROLIg gerne ha en ny, så nu må vi se om den bliver med skuffer ;-)

Eeeej, jeg har altid gerne ville ha' en rund seng
Hvorfor hader hun den?

Lige et sidespor

Anmeld

12. april 2012

norenberg

I en trolly i tøj skabet....bare ikke fedt at komme hjem fra ferie og finde det hele smidt ud over hele aoveværelset fordi der har været indbrud....og politi, naboer og min bror havde selvfølgelig været rundt i huset og lave rapport over skaderne....mega pinligt når vi kun havde boet i byen i 14 dage.....så vi leder efter noget som også er ryveri sikret....

Anmeld

13. april 2012

Ma-lu

norenberg skriver:

I en trolly i tøj skabet....bare ikke fedt at komme hjem fra ferie og finde det hele smidt ud over hele aoveværelset fordi der har været indbrud....og politi, naboer og min bror havde selvfølgelig været rundt i huset og lave rapport over skaderne....mega pinligt når vi kun havde boet i byen i 14 dage.....så vi leder efter noget som også er ryveri sikret....

Nitte...

Anmeld

14. april 2012

Maja88

Mick skriver:

haha ja, må indrømme at der vist ikke skal noget overtagelse til. Vi har pt en rund seng og min kæreste hader den seng, og vil UTROLIg gerne ha en ny, så nu må vi se om den bliver med skuffer ;-)

hvor er det fedt med en rund seng.. Total Hugh Hefner

Anmeld

14. april 2012

TaAsJu

Vores er i nat bordskuffen og der er børnesikring på så kan børnen nemlig ikke komme der i

Anmeld

14. april 2012

Chamomile

Gemt væk under sengen i en pose.

Anmeld

14. april 2012

KittyCatta

Jeg har et skab fyldt med æsker fra min computer, iPad, telefon, kamera etc., hvor det ligger gemt imellem. Og foran det er der sat en ekstra æske med parfume i.

Anmeld

14. april 2012

Fenja09

morethanperfect skriver:

I min undertøjsskuffe ... Bagerst

Samme her

Anmeld

14. april 2012

JanetBJ

i 2 parfume æsker, i ved, de der gaveæsker man kan få parfumerne i omkring juletid .. Dog lidt skod at det indre af æskerne smitter af :/ så øv .. Lidt af legetøjet er smidt ud pga det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.