Hvor gemmer i sex-legetøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.458 visninger
53 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, hvor gemmer i jeres sex-legetøj?

Jeg har selv overvejet en form for æske/kasse udelukkende til legetøj, men hvor har i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Muhmi

Jeg har selv overvejet en form for æske/kasse udelukkende til legetøj, men hvor har i det?

I en rejsetrolley under sengen

Og altså... Ikke sådan en kæmpe én... Haha

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg har ikke børn endnu, men har lavede i folkeskolen en trækasse med lås på, til at gemme ting for min mor(kæreste breve og den slaks), den er senere blevet til "legetøjs kasse"  om det bliver anderledes når den lille kommer ved jeg ikke..

min egen mor gemte det engang i natbords skuffen, og det opdagede jeg og min bror.. så dårligt gemmested.. nu bruger hun vidst nok undertøjs kassen i skabet...

Anmeld

9. april 2012

Maja88

i en skuffe under mine cykel shorts

Anmeld

9. april 2012

Maja88

og det hele er så i poser så man ikke kan se hvad det er

Anmeld

12. april 2012

Mick

Vi har pt vores i en lille kasse fra Ikea, som står under natbordt. Og så ligger noget af det på natbordt men, man kan ikke rigtig se at det faktisk er sexlegetøj. Og resten ligger i en fletkurv ved siden af sengen. 

Vi / Jeg arbejder på en lidt bedre løsning så vi får lidt mere samling på det hele ;-) 

Anmeld

12. april 2012

Ryberg

i en kuffert med lås/kode på, og så i bunden af tøjskabet... med masser af støv på... HAHA

Anmeld

12. april 2012

Kay

vi har en seng med skuffer under... og vores ligger i den ene skuffe... ved ik om vi laver om på det når den lille frøken kommer ud og bliver stører... nu må vi se

Anmeld

12. april 2012

Ka+Ma=Be

Vi har vores legetøj i natbordsskuffen. Det er nemt at komme til og mest logisk - meeen jeg har ovevejet om det skal flyttes når Benjamin bliver større Skal ikke ha' at han roder i mors skuffer og finder alt det han ikke skal hehe

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

I min undertøjsskuffe ... Bagerst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.