Hvor gemmer i sex-legetøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Mick

Kay skriver:

vi har en seng med skuffer under... og vores ligger i den ene skuffe... ved ik om vi laver om på det når den lille frøken kommer ud og bliver stører... nu må vi se

Sådan en seng vil vi ha som den næste, tror jeg ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

MortilElias2010

Vores meget lille lager af kondomer, creme og vibrator ligger i sengebordets skuffe og er som sådan ikke gemt væk - vores søn har ikke vist interesse for soveværelset endnu udover at gå ind og vække den af os der ligger i sengen og sige: Op NU, ind i stuen, sovet godt  og vi frygter det heller ikke, eller det vil sige - jeg ville ikke tage det så højtideligt som farmand vil  

Anmeld

12. april 2012

Kay

Mick skriver:

Sådan en seng vil vi ha som den næste, tror jeg ;-)

og der er gode brede skuffer så der er plads til det hele

manden i huset får en sjov ide med noget legetøj en gang i mellem og så køber han det.... han er meget impuls drevet... hihi

Anmeld

12. april 2012

Mick

Kay skriver:

og der er gode brede skuffer så der er plads til det hele

manden i huset får en sjov ide med noget legetøj en gang i mellem og så køber han det.... han er meget impuls drevet... hihi

Haha jeg kan godt forstå din mand ;-) Jeg har set en del pæn/fede senge med skuffer under, og hver gang tænker jeg, at jeg da lige ved hvad de skuffer skal bruges til. mon det også var det de tænkte da de designede sengene ? 

Anmeld

12. april 2012

Steph_Laurits

I skabet blandt mit nattøj

Anmeld

12. april 2012

Kay

Mick skriver:

Haha jeg kan godt forstå din mand ;-) Jeg har set en del pæn/fede senge med skuffer under, og hver gang tænker jeg, at jeg da lige ved hvad de skuffer skal bruges til. mon det også var det de tænkte da de designede sengene ? 

hihi ja det er jo ikke til at sige men smart er det...

er sikker på du kan lokke kæresten med på det hvis du fortæller hende at der er plads til hendes tasker/sko i en af skufferne... eller det sted hvor i nu har sengetøj for det kan jo være i resten af skufferne

Anmeld

12. april 2012

twinny

I min mands undertøj skuffe...

Anmeld

12. april 2012

Mick

twinny skriver:

I min mands undertøj skuffe...

Pas nu på med det 

Anmeld

12. april 2012

Mick

Kay skriver:

hihi ja det er jo ikke til at sige men smart er det...

er sikker på du kan lokke kæresten med på det hvis du fortæller hende at der er plads til hendes tasker/sko i en af skufferne... eller det sted hvor i nu har sengetøj for det kan jo være i resten af skufferne

haha ja, må indrømme at der vist ikke skal noget overtagelse til. Vi har pt en rund seng og min kæreste hader den seng, og vil UTROLIg gerne ha en ny, så nu må vi se om den bliver med skuffer ;-)

Anmeld

12. april 2012

Kay

Mick skriver:

haha ja, må indrømme at der vist ikke skal noget overtagelse til. Vi har pt en rund seng og min kæreste hader den seng, og vil UTROLIg gerne ha en ny, så nu må vi se om den bliver med skuffer ;-)

jeg ville med garanti også HADE en rund seng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.