sove sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

eliasogmor

M&R skriver:

ha ha tror slet ik man har en ide om hvordan det egentlig er at blive mor første gang har en masse forestillinger om det men der fra og så til virkeligheden der er nok lidt langt he he
jeg er jo sådan en der pakker til tre uger selvom jeg kun skal være væk i tre dage he he

ha ha... det kunne jeg nu også godt finde på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

JonTri

M&R skriver:

uhhh kan godt li folk der ser realistisk på tingene... uhhh har du fået den hjem? vi har os købt zip og glæder mig til at få den hjem men tror ik jeg tør før jeg har født;9 så skal nok høre mor og far om de har plads

Ja den er hentet og halvdelen står i stuen... 

Ved den 1. stod den også hos mine forældre... Men her ved nr 2 og tre er der jo barnevogne og Babyting overalt alligevel... 

Anmeld

13. april 2012

M&R

eliasogmor skriver:

ha ha... det kunne jeg nu også godt finde på....

Anmeld

13. april 2012

M&R

JonTri skriver:

Ja den er hentet og halvdelen står i stuen... 

Ved den 1. stod den også hos mine forældre... Men her ved nr 2 og tre er der jo barnevogne og Babyting overalt alligevel... 

Ja så kan det jo os være det samme... gad godt nok os godt at få min hjem:-):-)

Anmeld

17. april 2012

LotusCPH

Altså vi har en hængevugge - tremmesengen bruges lidt om dagen og barnevognenes lift. Men ellers har vi kroge de fleste steder i huset så fisen kan komme med rundt og bokse rudnt i den. 

Vi har ikke plads til en gulvvugge - og valgte så atr bruge den plads der er fornuftigt på længere sigt så det blev en tremmeseng der justeres efter barnets str. Men det er også den 3. så der er goså lige to andre børn at tage hensyn til med plads. 

Men ellers sover han i sengen - har sat en støttepude til seng til bebs på ønskelisten. Men regner med hængevuggen er god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.