sove sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Team Putte

M&R skriver:

Hej piger:-) hvor skal jeres bette ny sove det første stykke tid?

Lillefisen skal sove i liften og så i tremmesengen i soveværelset om natten. Vi har så endnu en tremmeseng i stuen som skal fungere som sovested i løbet af dagtimerne de første måneder og senere som kravlegård

Når hun så bliver lidt ældre og får mere faste soverutiner så skal tremmesengen fra soveværelset ind på børneværelset og så skal hun sove der og i barnevognen om eftermiddagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

TrineMine86

M&R skriver:

Hej mus:-) vi har jo så købt voksi pose i stedet for lift så det er jec ret spændt på:-) mdn mon ik det går.... der er hjul på vuggen så må vi jo flytte den hvis det er:-)

nåee ja det er rigtig..

de mødre, i min mødregruppe som brugte voksi, de lod børnene sove i voksiposen i starten, alle steder - så havde de den der plade i - det er nemlig også trygt for barnet, når i skal på besøg hos andre, så er bebs jo stadig i vante omgivelser

Anmeld

10. april 2012

M&R

TrineMine86 skriver:

nåee ja det er rigtig..

de mødre, i min mødregruppe som brugte voksi, de lod børnene sove i voksiposen i starten, alle steder - så havde de den der plade i - det er nemlig også trygt for barnet, når i skal på besøg hos andre, så er bebs jo stadig i vante omgivelser

Ja det er også lidt det jeg tænkte at vi ville:-) har ihvertfald os pladen så må vi jo se hvad der er bedst:-) men åhh man er jo så nervøs for at det ikke er godt nok:-) men vi må jo tage det som det kommer:-):-)

Anmeld

11. april 2012

lio

Vi bor i en 2 vær. lejl. så det bliver i vores soveværelse til vi engang flytter i større.

Og i en tremmeseng som står ved fodenden af vores seng.

Anmeld

11. april 2012

eliasogmor

M&R skriver:

Hej piger:-) hvor skal jeres bette ny sove det første stykke tid?

her skal lillebror, sove i leander vugge, eller i liften, eller i sengen ved os..... der hvor vi nu lige er når han skal sove.....

Anmeld

11. april 2012

M&R

eliasogmor skriver:

her skal lillebror, sove i leander vugge, eller i liften, eller i sengen ved os..... der hvor vi nu lige er når han skal sove.....

Man kan godt høre hvem der skal ha nummer to og hvem der er første gangs:-) grinede sådan af den tråd med pusletasken hvor du skrev al det med makeuppen og det:-) he he det er jo som at læse ind i min fremtid:-) he he men dejligt at høre at det ikke er nødvendigt:-):-)

Anmeld

12. april 2012

eliasogmor

M&R skriver:

Man kan godt høre hvem der skal ha nummer to og hvem der er første gangs:-) grinede sådan af den tråd med pusletasken hvor du skrev al det med makeuppen og det:-) he he det er jo som at læse ind i min fremtid:-) he he men dejligt at høre at det ikke er nødvendigt:-):-)

ha ha... hvad mener du dog????

Anmeld

12. april 2012

JonTri

Hun skal som udgabgspunkt sove i vores bedside crib - sikkert i liften... men men men... hvis jeg skal være realistisk, skal hun sove i mommisarmhule med et bryst i munden... 

Om dagen ryger hun ud i vores nye odder zip... glæder mig til at få den samlet...

Anmeld

13. april 2012

M&R

JonTri skriver:

Hun skal som udgabgspunkt sove i vores bedside crib - sikkert i liften... men men men... hvis jeg skal være realistisk, skal hun sove i mommisarmhule med et bryst i munden... 

Om dagen ryger hun ud i vores nye odder zip... glæder mig til at få den samlet...

uhhh kan godt li folk der ser realistisk på tingene... uhhh har du fået den hjem? vi har os købt zip og glæder mig til at få den hjem men tror ik jeg tør før jeg har født;9 så skal nok høre mor og far om de har plads

Anmeld

13. april 2012

M&R

eliasogmor skriver:

ha ha... hvad mener du dog????

ha ha tror slet ik man har en ide om hvordan det egentlig er at blive mor første gang har en masse forestillinger om det men der fra og så til virkeligheden der er nok lidt langt he he
jeg er jo sådan en der pakker til tre uger selvom jeg kun skal være væk i tre dage he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.