sove sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. april 2012

M&R

Hej piger:-) hvor skal jeres bette ny sove det første stykke tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

LR85

M&R skriver:

I en vugge (hvis vi får en i barselsgave) ellers i liften på en stol ved siden a sengen. 

I løbet a natten, regner jeg med han kommer op og ligge mellem os, både for tryghedens skyld og håber a kunne ligge ned og amme

Anmeld

9. april 2012

M&R

LR85 skriver:

I en vugge (hvis vi får en i barselsgave) ellers i liften på en stol ved siden a sengen. 

I løbet a natten, regner jeg med han kommer op og ligge mellem os, både for tryghedens skyld og håber a kunne ligge ned og amme

Okay har i så sove sted andre steder?
Nu er det jo første barn og er lidt bange for at jeg er ved at hel gadere mig lidt for meget:-):-)
har lige hentet en vugge min far har lavet som mine søskende og jeg ogaå har lagt i... regner med at den skal stå i sove værelset og så ska vui ha kravlegård i stuen... burde det ikke være nok?

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

baby skal helt sikkert sove i sin lift ved siden af vores seng

Først når baby sover nogle lunde ordenligt om natten kommer den ind på børneværelset og sover

Anmeld

9. april 2012

LR85

M&R skriver:

Okay har i så sove sted andre steder?
Nu er det jo første barn og er lidt bange for at jeg er ved at hel gadere mig lidt for meget:-):-)
har lige hentet en vugge min far har lavet som mine søskende og jeg ogaå har lagt i... regner med at den skal stå i sove værelset og så ska vui ha kravlegård i stuen... burde det ikke være nok?

Jo jo, rigeligt. 

Vi brugte ikke kravlegård til den første, for der ligger baby jo hos dig, i sofaen ved siden a en eller lign. Liften kan jo også bæres ind i stuen hvis baby skal ligge 'for sig selv'. 

Anmeld

9. april 2012

M&R

Tænker også at det bliver inde ved os det første stykke tid og så først senere på værelset...
Havde noget familie der syntes det var underligt at gøre sådan... og så blev jeg helt i tvivl:-) he he har jo ikke prøvet det før tror bare det er det vi er mest trygge ved:-)

Vi skal have kravlegård pga hunden så tror jeg at det bliver meget rart med kravlegård... og så har vi valgt voksipose i stedet for lift så tænker jeg at kravlegården er go

Anmeld

9. april 2012

TrineMine86

M&R skriver:

hej søde Mie

Her sov Magnus i sin lift - ALLE steder  vi synes det var vigtigt at han sov i de samme trygge omgivelser, ligemeget hvor han var, så han sov hos os, i vores soveværelse, sin lift - som stod i vuggen - og det gjorde han ligeså længe at han kunne være i liften  og om dagen sov han i sin lift i barnevognen..

knus

Anmeld

9. april 2012

LR85

M&R skriver:

Tænker også at det bliver inde ved os det første stykke tid og så først senere på værelset...
Havde noget familie der syntes det var underligt at gøre sådan... og så blev jeg helt i tvivl:-) he he har jo ikke prøvet det før tror bare det er det vi er mest trygge ved:-)

Vi skal have kravlegård pga hunden så tror jeg at det bliver meget rart med kravlegård... og så har vi valgt voksipose i stedet for lift så tænker jeg at kravlegården er go

virkelig god ide med kravlegård når i har hund, uden tvivl.

Jamen så synes jeg du gør dig nogen rigtig gode overvejelser.

jeg tror hurtigt man får sin lille baby op i sengen og ligge og putte, måske ikke en hel nat, men noget

Det glæder jeg mig i hvert fald til

Anmeld

10. april 2012

M&R

LR85 skriver:

virkelig god ide med kravlegård når i har hund, uden tvivl.

Jamen så synes jeg du gør dig nogen rigtig gode overvejelser.

jeg tror hurtigt man får sin lille baby op i sengen og ligge og putte, måske ikke en hel nat, men noget

Det glæder jeg mig i hvert fald til

Ja det blir skønt:-)

Anmeld

10. april 2012

M&R

TrineMine86 skriver:

hej søde Mie

Her sov Magnus i sin lift - ALLE steder  vi synes det var vigtigt at han sov i de samme trygge omgivelser, ligemeget hvor han var, så han sov hos os, i vores soveværelse, sin lift - som stod i vuggen - og det gjorde han ligeså længe at han kunne være i liften  og om dagen sov han i sin lift i barnevognen..

knus

Hej mus:-) vi har jo så købt voksi pose i stedet for lift så det er jec ret spændt på:-) mdn mon ik det går.... der er hjul på vuggen så må vi jo flytte den hvis det er:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.