Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tynen skriver:Arhmen.. Du er gået glip af så meget!!!Det har sgu været lidt kedeligt de sidste par gange, men glæder mig til at se hvordan Paris Hilton klarer at blive mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milla-Victoria's mor skriver:Nu bliver jeg så nødt til lige at spørge.... er PH et øge-navn til en af pigerne??Eller er den rigtige PH gravid?? Jeg fik ikke set DH i aften, nogen der kan give et lille resume af det vigtigste,eller evt et tidpunkt hvor det bliver genudsendt?? Knus Pernille
Stumpen skriver:PH som jeg taler om er paradise hotel Bree soler sig i sin karriere, men opdager hurtigt at der er koldt på toppen og Jackson lærer MJ at cykle, noget Mike ville have gjort.. Edies mand køber et hus på vejen for at leje det -anonymt- ud til Mike for at få ham tættere på, så han kan komme med i bandet... Hvilke bagtanker han så end har med det band..
Milla-Victoria's mor skriver:Tak skal du have hehe... så kan jeg være med igen. det virker ikke til at det var det mest spændende afsnit jeg er gået glip af Angående det med PH, jeg mente nu det med at Tynen skriver at hun glæder sig til at se om Paris Hilton bliver en god mor.... er det evt dæknavn for hende med de 2 hunde i DUM??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128