Dh-fans..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. april 2009

Tynen

Hjælp, mig lige her.. Jeg har ikke fulgt ordentlig med de sidste par gange..

Hvorfor er Orson så nederen?

Og hvorfor vil Edies mand samle et band af en art?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Stumpen

I sidste uge reklamerede Bree for hendes bog i radioen, hvor hun blev spurgt om der var en mr. van de kamp og det svarede hun nej til -at han var død...... Orson mente godt hun kunn ehave nævnt ham, men at hun ikke gjorde det pga. hans dom.. Derudover tror jeg at han føler sig udenfor..

Edies mand har været indlagt pga. vrede (mener jeg eller var det fængslet??) Hvorfor ved vi ikke, men EN på vejen har gjort ham vred og skal frygte ham (siger han i en tlf-samtale med sin tilsynsværge)
Han gør alt for at få hele vejen til at elske ham...

Flere spørgsmål, så er den to-benede elg klar

Anmeld

8. april 2009

Bastian

Stumpen skriver:

I sidste uge reklamerede Bree for hendes bog i radioen, hvor hun blev spurgt om der var en mr. van de kamp og det svarede hun nej til -at han var død...... Orson mente godt hun kunn ehave nævnt ham, men at hun ikke gjorde det pga. hans dom.. Derudover tror jeg at han føler sig udenfor..

Edies mand har været indlagt pga. vrede (mener jeg eller var det fængslet??) Hvorfor ved vi ikke, men EN på vejen har gjort ham vred og skal frygte ham (siger han i en tlf-samtale med sin tilsynsværge)
Han gør alt for at få hele vejen til at elske ham...

Flere spørgsmål, så er den to-benede elg klar

Det har også betydning at hun inden for sin nye karriere kalder sig van de Kamp og ikke Hodge som hun egentlig hedder, efter hun giftede sig med Orson.

Anmeld

8. april 2009

Tynen

Ih, tak!

That was lig´ what der mangled´!!

Anmeld

8. april 2009

Stumpen

Bastian skriver:

Det har også betydning at hun inden for sin nye karriere kalder sig van de Kamp og ikke Hodge som hun egentlig hedder, efter hun giftede sig med Orson.

Den GODE pointe manglede jeg så lige...

Anmeld

8. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Ih, tak!

That was lig´ what der mangled´!!

Godt så... Det skulle lige være et afsnit af DUM du missede... Nåh nej, det vil aldrig ske

Anmeld

8. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Godt så... Det skulle lige være et afsnit af DUM du missede... Nåh nej, det vil aldrig ske

NEVER!!

Har lappet næste uges afsnit i mig.. SLURP!

Anmeld

8. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

NEVER!!

Har lappet næste uges afsnit i mig.. SLURP!

og mig der nu kun har set 5-6 afsnit i mit liv.. Ve sku't helt hvad jeg skal synes om de tøzer.. Men det virker til at hende den magre, der lvede børneværelse her i aften er vokset med opgaven... Dog meget bekymrende, men det behøver bestemt ikke have noget med alderen at gøre

Anmeld

8. april 2009

Tynen

Arhmen.. Du er gået glip af så meget!!!

Det har sgu været lidt kedeligt de sidste par gange, men glæder mig til at se hvordan Paris Hilton klarer at blive mor

Anmeld

8. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Hjælp, mig lige her.. Jeg har ikke fulgt ordentlig med de sidste par gange..

Hvorfor er Orson så nederen?

Og hvorfor vil Edies mand samle et band af en art?

Der er et eller andet lusket ved Edies mand. Han vil et eller andet, med en eller anden på vejen... og jeg tror det er Mike, efter hvordan han opførte sig idag...

MEN - det kan sagtens være et vildspor...

Orson er nederen fordi det går godt for Bree og at hun bruger sit gamle efternavn, som kunstnernavn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.