Ville du købe en brugt klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

2babygirls

132319 skriver:

Mon ikke et barn der sidder i klapvogn er ligeglad med om den er brugt eller ny

Men mon ikke også dit barn er ligeglad med mærketøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Aprilmor11

Babymor2010 skriver:

Åhhh jeg er sådan i tvivl om jeg skal købe en brugt, eller ny. Jeg er mere i tvivl om, hvis der evt. skulle ske noget - og hvad skal jeg specielt tjekke efter på en brugt? 

Hvorfor/hvorfor ikke.....

Jeg har valgt at stemme nej, da jeg kun har haft problemer med brugte barnevogne og klapvogne. Så jeg har købt en splinter ny til 799.- Den er rigtig pæn og nem at køre med. Og hvis den bliver stjålet eller går i stykker inden for garanti perioden så har du en kvittering på den. Jeg har fået stjålet 2 barnevogne på 4 måneder og kun den første havde jeg kvittering på da det var den der var helt ny. Men den anden havde jeg ikke og det jo noget røv når man står og ikke har råd til at blive ved med at købe nye barnevogne. De er sku dyre nok. Og til jer der undre jer over at jeg ikke bare købte en ny barnevogn mere for forsikringspengene så kunne jeg ikke vente så lang tid på at få pengene til en ny, med et barn på 14 dage. Så da de kom blev de brugt på en klapvogn til når han blev ældre. Jeg håber at det er okay beskrivelse af hvor jeg har valgt som jeg har valgt.

Anmeld

9. april 2012

132319

Tina&Martin skriver:

Men mon ikke også dit barn er ligeglad med mærketøj

Det er hun helt sikkert -men det er nu også købt brugt det meste af det.

Anmeld

9. april 2012

Angelspot

Babymor2010 skriver:

Åhhh jeg er sådan i tvivl om jeg skal købe en brugt, eller ny. Jeg er mere i tvivl om, hvis der evt. skulle ske noget - og hvad skal jeg specielt tjekke efter på en brugt? 

Jeg har lige købt en brugt på Trendsales. En virkelig lækker vogn, med alt tilbehør, til under halv pris og man kan ikke se den er brugt til et barn. Ville bare have en Emmaljunga Cerox da den er lige præcis det vi søger i vores familie, så jeg startede med at søge i god tid så jeg kunne følge med i priser, tilbehør og kvalitet. Så får man mere kendskab til mærket føler jeg, end hvis jeg går i Babysam og snakker med en provisionslønnet medarbejder Ej det ved jeg ikke om de er, men de er under alle omstændigheder gode til at sælge deres varer og jeg bryder mig ikke om det pres jeg føler der er, når man så har brugt 20 min sammen med dem. Så hellere selv tjekke det hele ud inden jeg køber og så kan jeg sagtens købe brugt

Anmeld

9. april 2012

B&J

Ja self kunne jeg finde på det... de kan være lige så gode som nye... jeg solgte vores 6mdr gammel klapvogn da vi havde set en anden og de fik jo faktisk en 1000kr billigere og den havde været ude og køre 5gange hun stor smilede også da hun så den fordi den var så flot...

vi blev glade og det samme gjorde hun...

du skal bare se den først og tjekke den godt efter

Anmeld

9. april 2012

Clisolka

Angelspot skriver:

Jeg har lige købt en brugt på Trendsales. En virkelig lækker vogn, med alt tilbehør, til under halv pris og man kan ikke se den er brugt til et barn. Ville bare have en Emmaljunga Cerox da den er lige præcis det vi søger i vores familie, så jeg startede med at søge i god tid så jeg kunne følge med i priser, tilbehør og kvalitet. Så får man mere kendskab til mærket føler jeg, end hvis jeg går i Babysam og snakker med en provisionslønnet medarbejder Ej det ved jeg ikke om de er, men de er under alle omstændigheder gode til at sælge deres varer og jeg bryder mig ikke om det pres jeg føler der er, når man så har brugt 20 min sammen med dem. Så hellere selv tjekke det hele ud inden jeg køber og så kan jeg sagtens købe brugt

Jeg har kig på en på DBA - netop en Cerox 2.0  Jeg bryder mig heller ikke om det pres som Babysam lægger på en, det har jeg aldrig gjort. 

Den er sort, købt i 2009 og brugt ca. 1 år. Der medfølger regnslag, paraply og original kørepose. Den har intet rust og ser pæn velholdt ud  Hun vil have 2500 kr for den, så der sparer jeg en del. 

Vi har prøvet at ringe, men hun svarer ikke - nok pga påskefrokost  Hun bor 10. min gågang herfra, så det kunne ikke være bedre, da vi ingen bil har. Vi snupper da Isabella i barnevognen og får en tur ud af det, så kan vi samtidigt prøve den 

Anmeld

10. april 2012

Pigent

Babymor2010 skriver:

Det kunne jeg godt finde på  (når jeg engang får børn)

Du kan sagtens finde en brugt, der er som ny Bare husk at tjek at der ikke er noget galt med den inden du køber den og måske lige gå en tur med den. 

Nu ved jeg ikke hvilket mærke i kigger på og om det skal være med svingbare hjul eller ej  Men prøv at kig på dba. Har lige været inde og kig og der mange i pæn stand

Anmeld

10. april 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Jeg købte en brugt Emma ting klapvogn og den fejler intet... I god stand og det hele... 

Anmeld

10. april 2012

Nattøs

Jeg ville hellere ikke have noget i mod at købe klapvogn brugt men inden jeg køber brugt, vil jeg tjekke ny pris. For nogle brugt folk, mener at de skal have nypris for deres et års vogn 

Anmeld

14. april 2012

Clisolka

Jeg kan lige give en hurtig updatering 

Jeg ringede på den jeg fandt på DBA 

Vi har netop været ude og kigge på den - og den er super! Vi afhenter den i næste weekend, så nu skal min "baby" ud og opleve noget andet end barnevognen 

Der var mange som havde ringet på den, men vi kom først 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.