Angelspot skriver:
Jeg har lige købt en brugt på Trendsales. En virkelig lækker vogn, med alt tilbehør, til under halv pris og man kan ikke se den er brugt til et barn. Ville bare have en Emmaljunga Cerox da den er lige præcis det vi søger i vores familie, så jeg startede med at søge i god tid så jeg kunne følge med i priser, tilbehør og kvalitet. Så får man mere kendskab til mærket føler jeg, end hvis jeg går i Babysam og snakker med en provisionslønnet medarbejder
Ej det ved jeg ikke om de er, men de er under alle omstændigheder gode til at sælge deres varer og jeg bryder mig ikke om det pres jeg føler der er, når man så har brugt 20 min sammen med dem. Så hellere selv tjekke det hele ud inden jeg køber og så kan jeg sagtens købe brugt 
Jeg har kig på en på DBA - netop en Cerox 2.0
Jeg bryder mig heller ikke om det pres som Babysam lægger på en, det har jeg aldrig gjort.
Den er sort, købt i 2009 og brugt ca. 1 år. Der medfølger regnslag, paraply og original kørepose. Den har intet rust og ser pæn velholdt ud
Hun vil have 2500 kr for den, så der sparer jeg en del.
Vi har prøvet at ringe, men hun svarer ikke - nok pga påskefrokost
Hun bor 10. min gågang herfra, så det kunne ikke være bedre, da vi ingen bil har. Vi snupper da Isabella i barnevognen og får en tur ud af det, så kan vi samtidigt prøve den 
Anmeld