Ville du købe en brugt klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

morethanperfect

Ja , jeg køber næsten alt brugt , så hvorfor ik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Maja_4000

Vi har købt ny .. Men det var fordi barnevognen blev stjålet og så fik vi jo penge af forsikringen Ellers tror jeg slet ikke vi havde købt en
Men jeg kunne godt finde på at købe en brugt .. Hvis jeg altså måtte testkøre den først (;

Anmeld

8. april 2012

IT-nørd

Har netop købt en brugt Cerox 2.0. Dog var det min venindes og den var ikke brugt særlig meget, så yderst velholdt og lækker.

Anmeld

8. april 2012

L&V

Babymor2010 skriver:

Åhhh jeg er sådan i tvivl om jeg skal købe en brugt, eller ny. Jeg er mere i tvivl om, hvis der evt. skulle ske noget - og hvad skal jeg specielt tjekke efter på en brugt? 

Hvorfor/hvorfor ikke.....

Ja det ville jeg ikke ha noget problem med.. Kig efter om tryk knapperne virker det er som regel dem der går til først også affjedring

Anmeld

8. april 2012

forår

Jeg har købt den klapvogn jeg har idag brugt på DBA og har ikke fortrudt mit valg overhovedet. Jeg synes selv at jeg gjorde en god handel

Anmeld

8. april 2012

2babygirls

Jeg har stemt nej af den simple årsag at vi har råd, og skal have flere børn, så de "store ting" køber vi fra ny.

Arvede selv en masse som barn og hadede det.

Anmeld

8. april 2012

9510

Jeg er ikke bleg for at købe en klapvogn brugt, og heldigvis gjorde jeg det, vi har kun brugt vores få gange da sønnike ikke gad/gider sidde i den,

Han vil gå når vi er på tur og det har han gjort siden han var 1 1/2 år. Han er nu 2 1/2 og det kan tælles på 2 hånder hvor meget vi har brugt klapvogn

Anmeld

9. april 2012

132319

Tina&Martin skriver:

Jeg har stemt nej af den simple årsag at vi har råd, og skal have flere børn, så de "store ting" køber vi fra ny.

Arvede selv en masse som barn og hadede det.

Mon ikke et barn der sidder i klapvogn er ligeglad med om den er brugt eller ny

Anmeld

9. april 2012

FruHolm <3

Har stemt ja

Første klapvogn købte jeg fra ny, og da han er vokset ud af den har jeg fundet en brugt emmaljunga scooter på dba som jeg har købt til ham

Og min søster har fået den vi havde før til sin datter  

Anmeld

9. april 2012

2babygirls

132319 skriver:

Mon ikke et barn der sidder i klapvogn er ligeglad med om den er brugt eller ny

Jeg er sikker på hun er pænt ligeglad med alt til hun bliver lidt ældre, men jeg skal stadig skubbe vognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.