Ville du købe en brugt klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du købe en brugt klapvogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.000 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Clisolka

Åhhh jeg er sådan i tvivl om jeg skal købe en brugt, eller ny. Jeg er mere i tvivl om, hvis der evt. skulle ske noget - og hvad skal jeg specielt tjekke efter på en brugt? 

Hvorfor/hvorfor ikke.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

NNGG

Babymor2010 skriver:

Åhhh jeg er sådan i tvivl om jeg skal købe en brugt, eller ny. Jeg er mere i tvivl om, hvis der evt. skulle ske noget - og hvad skal jeg specielt tjekke efter på en brugt? 

Det kunne jeg sagtens finde på. Jeg ville evt. lede efter én, der kun er blevet brugt af et barn, så den ikke er særlig gammel. De kan jo holde sig længere end de ofte bliver brugt. Kig evt efter rust også.

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

NNGG skriver:

Det kunne jeg sagtens finde på. Jeg ville evt. lede efter én, der kun er blevet brugt af et barn, så den ikke er særlig gammel. De kan jo holde sig længere end de ofte bliver brugt. Kig evt efter rust også.

Jeg har kig på en Emmaljunga Cerox 2.0 på DBA, den ser pæn ud og intet rust, og så står der den kun er brugt til et barn  Jeg ved bare ikke om jeg "tør" 

Anmeld

8. april 2012

Munder

Babymor2010 skriver:

Jeg har kig på en Emmaljunga Cerox 2.0 på DBA, den ser pæn ud og intet rust, og så står der den kun er brugt til et barn  Jeg ved bare ikke om jeg "tør" 

Jeg ville klart købe brugt! Bare sørg for at få gået en lille tur med vognen, så du kan se hvordan hjulene reagerer (især på sving) Og så prøv at skille den ad, og samle den igen. Er der ingen problemer, så kan du sagtens købe brugt! Der er jo mange penge sparet

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Munder skriver:

Jeg ville klart købe brugt! Bare sørg for at få gået en lille tur med vognen, så du kan se hvordan hjulene reagerer (især på sving) Og så prøv at skille den ad, og samle den igen. Er der ingen problemer, så kan du sagtens købe brugt! Der er jo mange penge sparet

Ja det er nemlig mange penge at spare  God ide med at jeg skal trille en tur med den 

Anmeld

8. april 2012

Troldemommi

Jeg er selv på jagt efter en klapvogn for tiden og jeg har set på mange fine brugte klapvogne bl.a. den guldfarvede som jeg også har skrevet en tråd om herinde :-)

Der er bare så mange at vælge imellem, syntes det er en hel jungle

Monica

Anmeld

8. april 2012

Munder

Babymor2010 skriver:

Ja det er nemlig mange penge at spare  God ide med at jeg skal trille en tur med den 

Ja, det er jo der du ser om der er nogle skavanker

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Jeg er selv på jagt efter en klapvogn for tiden og jeg har set på mange fine brugte klapvogne bl.a. den guldfarvede som jeg også har skrevet en tråd om herinde :-)

Der er bare så mange at vælge imellem, syntes det er en hel jungle

Monica

Haha ja det er en hel jungle, men nu har jeg fundet ud af mærket - så langt så godt 

Anmeld

8. april 2012

132319

Jeg har efterhånden fået et princip der hedder at jeg kun køber brugt, så ja det ville jeg gerne

Min egen klapvogn (Emmaljunga Nitro City) købte jeg dog fra ny, da den var ny på markedet og ikke til at finde brugt til en fair pris.

Den har 3 år på bagen og har kørt mange kilometer. Regner med at sælge den når min datter er færdig med at bruge den, da den stadig er pæn

Anmeld

8. april 2012

eliasogmor

Babymor2010 skriver:

jeg kunne godt finde på at købe en brugt... jeg ville kigge efter rust, men specielt om stellet er blevet løst... og efter fugt pletter... hvis der er fugtpletter og stellet var løst, ville jeg ikke købe den.... overflade rust kan du fjerne så det ville jeg ikke være så nervøs for.... jeg ville nok ikke købe en af de billige vogne.... men lede efter en det er "kvalitet" emmaljunga f.eks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.