Kan jeg mon være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

FogL

Slowli skriver:

Jeg havde en form for blødning i slutningen af marts men slet ikke noget der mindede om mens. Og slet ikke nær så kraftig.

Håber det lykkes for jer denne gang Held og lykke og krydser fingre for jer

Ens mens kan jo være forskellig fra gang til gang - især når man ikke bruger nogen form for hormonel prævention. 

Stadig ikk noget der ligner mens? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Slowli

ciepige skriver:

Ens mens kan jo være forskellig fra gang til gang - især når man ikke bruger nogen form for hormonel prævention. 

Stadig ikk noget der ligner mens? 

Min mens plejer at være meget kraftig fra start til slut men sidst kom der bare næsten ingenting.

Stadig ingen mens eller tegn på mens men nogle mærkelige jag i underlivet.

Anmeld

11. april 2012

morbibi

Slowli skriver:

Hej alle her på baby.dk

Min sidste "rigtige" menstruation var i slutningen af februar. I slutningen af marts fik jeg noget menstruationslignende noget men der kom næsten ikke noget og det undrer mig meget fordi mine menstruationer plejer at være meget kraftige. Min forlovede og jeg vil meget gerne have børn så det ville bestemt ikke gøre noget hvis jeg er gravid. Har haft en smule kvalme de sidste dage og i dag har jeg sådan en smule ubehag i underlivet og om i lænden. Har testet 3 gange og de var negative alle 3 gange. Men det undrer mig bare. 

Håber i kan hjælpe

Undskyld, at jeg ikke er lige så positiv, som de andre herinde, men ud fra det du skriver, så tror jeg ikke, du er gravid og du spilder dine penge på tests. Jeg synes du skal gå til lægen og tage den derfra. Men derfor krydser jeg da fingre alligevel

Anmeld

11. april 2012

EnGodMor

Slowli skriver:

Så må jeg lade lægen kigge på det i morgen og se hvad han finder ud af.. Håber den er hjemme og det gør min forlovede også.. Kunne se hvor skuffet han blev da jeg fortalte at den var negativ igen.. Det barn er bare så ønsket. Vi har allerede talt om navne osv. Det gjorde vi allerede inden jeg fik mistanke om at jeg kunne være gravid..

Hvor langt er du henne nu? 

Så håber jeg lægen fortæller noget positivt i morgen

Jeg er lige hoppet ind i uge 34  

Anmeld

11. april 2012

FogL

Slowli skriver:

Min mens plejer at være meget kraftig fra start til slut men sidst kom der bare næsten ingenting.

Ja så er det ikke nemt.. Men det kan altså gså godt være, at din krop bare ikke lige kan finde ud af det. Man kan sagtens springe en mens over. 

Anmeld

12. april 2012

EnGodMor

Slowli skriver:

Jeg har ventet spændt siden i går hihihihi

Hvad sagde lægen i dag???????

Anmeld

12. april 2012

Musen5

engodmor skriver:

Jeg har ventet spændt siden i går hihihihi

Hvad sagde lægen i dag???????

Lige mine ord :-)

/Mette

Anmeld

12. april 2012

EnGodMor

Musen5 skriver:

Lige mine ord :-)

/Mette

dejligt jeg ikke er den eneste som venter spændt hehehe

Anmeld

12. april 2012

Slowli

Til alle jer søde og spændte kvinder herinde så kan jeg fortælle at jeg ikke nåede lægen i dag. Jeg dumpede en eksamen på mit studie så kunne ikke lige overskue det. Men i morgen står den på lægebesøg og så må vi se hvad der sker. Stadig ingen tegn på mens og har stadig kvalme men regner ikke rigtig med at der kan være noget men håbet er der stadig. Tak fordi I er så søde herinde! Det er virkelig super dejligt!

Anmeld

12. april 2012

EnGodMor

Slowli skriver:

Til alle jer søde og spændte kvinder herinde så kan jeg fortælle at jeg ikke nåede lægen i dag. Jeg dumpede en eksamen på mit studie så kunne ikke lige overskue det. Men i morgen står den på lægebesøg og så må vi se hvad der sker. Stadig ingen tegn på mens og har stadig kvalme men regner ikke rigtig med at der kan være noget men håbet er der stadig. Tak fordi I er så søde herinde! Det er virkelig super dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.