Kan jeg mon være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

babymus77

Slowli skriver:

Godmorgen herinde og tak for svarene.

Vågnede med den grummeste kvalme i morges og er bare så træt. Har sendt min forlovede i byen efter graviditetstests. Nu må der godt snart enten komme et positivt svar eller i det mindste min mens så jeg ved hvad jeg har at rette mig efter. Det ville jo være meget rart at vide om man snart skal ud og kigge på ting til den lille eller man må vente.

Krydser for dig/jer;-) Jeg har desværre også prøvet at min krop gav mig falske forudsætninger, så jeg troede jeg var gravid.... Da jeg blev gravid var jeg slet ikke i tvivl!!!! Håber du får to fine streger!!! Prøv evt clearblue digital!!! Den testede jeg med 3+6 Hvor der stod gravid:-) Held og lykke:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Slowli

babymus77 skriver:

Krydser for dig/jer;-) Jeg har desværre også prøvet at min krop gav mig falske forudsætninger, så jeg troede jeg var gravid.... Da jeg blev gravid var jeg slet ikke i tvivl!!!! Håber du får to fine streger!!! Prøv evt clearblue digital!!! Den testede jeg med 3+6 Hvor der stod gravid:-) Held og lykke:-)

Tusind tak

Frygter nu også lidt at det er min krop der vælger at drille mig men kan jo alligevel ikke lade være med at håbe. Ville jo være dejligt med sådan en lille en Håber godt nok også at der kommer 2 fine streger. Min sidste test gik jo lidt i kuk, ved ikke lige hvad der var galt. Er clearblue digital mere præcis end dem fra Netto?

Anmeld

11. april 2012

babymus77

Slowli skriver:

Tusind tak

Frygter nu også lidt at det er min krop der vælger at drille mig men kan jo alligevel ikke lade være med at håbe. Ville jo være dejligt med sådan en lille en Håber godt nok også at der kommer 2 fine streger. Min sidste test gik jo lidt i kuk, ved ikke lige hvad der var galt. Er clearblue digital mere præcis end dem fra Netto?

Jeg ved det ikke, men med clearblue skal man ikke bekymre sig om streger, der står gravid eller ikke gravid:-) :-) Vi krydser for den er der;-)

Anmeld

11. april 2012

Slowli

Den var negativ igen så har opgivet håbet for denne gang. Men jeg er vel heldig engang..

Anmeld

11. april 2012

EnGodMor

Slowli skriver:

Den var negativ igen så har opgivet håbet for denne gang. Men jeg er vel heldig engang..

Midst ikke modet helt endnu... Nogen piger/ kvinder danner ikke nok HCG (det stof/hormon) man danner når man netop er gravid ....

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage til lægen og så må de teste dig, i stedet for at du går og bliver trist og bruger penge på tester, som alligevel ikke kan måle om du er gravid

Anmeld

11. april 2012

Mariekiksen

Slowli skriver:

Det jeg ked af. 

Jeg er selv lige gået igennem det samme som du. I marts kom min mens slet ikke. Jeg havde alle symptomerne, som kvalme der kom og forsvandt, jag i maven uden mens, ømme bryster. Jeg var ret sikker på den var der, men man tør jo heller ikk håbe. Alle testene var negative så det var SÅ FRUSTRENDE!!!!   Man vil jo bare enten en positiv test eller ens mens, så man kan komme videre. Min mens kom 21 dage forsinket. Det var lidt øv, men en lettelse. Den er lige stoppet igen, så vi skal op på hesten igen ! 

Held og lykke til jer! Og et  også ! 

Anmeld

11. april 2012

Slowli

engodmor skriver:

Midst ikke modet helt endnu... Nogen piger/ kvinder danner ikke nok HCG (det stof/hormon) man danner når man netop er gravid ....

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage til lægen og så må de teste dig, i stedet for at du går og bliver trist og bruger penge på tester, som alligevel ikke kan måle om du er gravid

Har lige været inde og kigge lidt på den beregner ting der ligger herinde og hvis jeg nu skulle være så heldig at være gravid så skulle jeg være 6+5 nu.. Så burde jeg da kunne teste positiv med de tests nu eller? Jeg er totalt forvirret. Tør ikke rigtig håbe på noget mere men må prøve at gå op til min læge i morgen. Tusind tak for opbakningen.

Anmeld

11. april 2012

EnGodMor

Slowli skriver:

Har lige været inde og kigge lidt på den beregner ting der ligger herinde og hvis jeg nu skulle være så heldig at være gravid så skulle jeg være 6+5 nu.. Så burde jeg da kunne teste positiv med de tests nu eller? Jeg er totalt forvirret. Tør ikke rigtig håbe på noget mere men må prøve at gå op til min læge i morgen. Tusind tak for opbakningen.

I min første graviditet kunne jeg heller ikke teste positiv da jeg var i uge 7, så jeg måtte lade lægen afgøre det for mig

Men her i min anden graviditet kunne jeg teste positiv allerede efter 4 dage

Jeg fingre for dig/jer

Anmeld

11. april 2012

Slowli

Mariekiksen skriver:

Det jeg ked af. 

Jeg er selv lige gået igennem det samme som du. I marts kom min mens slet ikke. Jeg havde alle symptomerne, som kvalme der kom og forsvandt, jag i maven uden mens, ømme bryster. Jeg var ret sikker på den var der, men man tør jo heller ikk håbe. Alle testene var negative så det var SÅ FRUSTRENDE!!!!   Man vil jo bare enten en positiv test eller ens mens, så man kan komme videre. Min mens kom 21 dage forsinket. Det var lidt øv, men en lettelse. Den er lige stoppet igen, så vi skal op på hesten igen ! 

Held og lykke til jer! Og et  også ! 

Jeg havde en form for blødning i slutningen af marts men slet ikke noget der mindede om mens. Og slet ikke nær så kraftig.

Håber det lykkes for jer denne gang Held og lykke og krydser fingre for jer

Anmeld

11. april 2012

Slowli

engodmor skriver:

I min første graviditet kunne jeg heller ikke teste positiv da jeg var i uge 7, så jeg måtte lade lægen afgøre det for mig

Men her i min anden graviditet kunne jeg teste positiv allerede efter 4 dage

Jeg fingre for dig/jer

Så må jeg lade lægen kigge på det i morgen og se hvad han finder ud af.. Håber den er hjemme og det gør min forlovede også.. Kunne se hvor skuffet han blev da jeg fortalte at den var negativ igen.. Det barn er bare så ønsket. Vi har allerede talt om navne osv. Det gjorde vi allerede inden jeg fik mistanke om at jeg kunne være gravid..

Hvor langt er du henne nu? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.