Kan jeg mon være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Slowli

Hej alle her på baby.dk

Min sidste "rigtige" menstruation var i slutningen af februar. I slutningen af marts fik jeg noget menstruationslignende noget men der kom næsten ikke noget og det undrer mig meget fordi mine menstruationer plejer at være meget kraftige. Min forlovede og jeg vil meget gerne have børn så det ville bestemt ikke gøre noget hvis jeg er gravid. Har haft en smule kvalme de sidste dage og i dag har jeg sådan en smule ubehag i underlivet og om i lænden. Har testet 3 gange og de var negative alle 3 gange. Men det undrer mig bare. 

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Lullaby

Velkommen i klubben. Er nu på 13. dagen

Anmeld

8. april 2012

--pige 87--

jeg står i præcis samme situation, jeg havde også sidst mens i slut. feb. og er nu gået 3 uger over tid men testet negativ mange gange. Jeg har kvalme, fået uren hud (har jeg ellers aldrig) meget træt, svimmel, smerter i underlivet og bare utilpas. Jeg spiser også mere mærkeligt end jeg plejer men jeg tester negativ. hmm jeg synes også det er mærkeligt. Så følger lige lidt med herinde

Anmeld

8. april 2012

Slowli

Så må vi lave vores egen lille klub for os der går i uvidenhed.

Mit humør er gåetfuldstændig amok de sidste par uger. Der skal ikke ret meget til før jeg tuder og er meget mernærtagende end normalt. Synes det er virkelig belastende for det går rigtig meget ud over min forlovede så viders gerne vide om der er en "gyldig" grund til at jeg er så humørsvingende.

Anmeld

9. april 2012

Slowli

Har testet igen i dag men der var noget galt med testen så ved stadig ingenting. Desværre. Håber så meget der er en lille baby på vej og det gør min forlovede også så nu må der godt snart komme et positivt resultat eller også må min mens godt snart komme så vi ved hvad vi har at rette os efter. Lykkes det ikke denne gang så må vi prøve igen.

Anmeld

9. april 2012

mortilnoahogmelina

Slowli skriver:

Har testet igen i dag men der var noget galt med testen så ved stadig ingenting. Desværre. Håber så meget der er en lille baby på vej og det gør min forlovede også så nu må der godt snart komme et positivt resultat eller også må min mens godt snart komme så vi ved hvad vi har at rette os efter. Lykkes det ikke denne gang så må vi prøve igen.

Hvornår er du stoppet på prævention ??

Anmeld

9. april 2012

Slowli

Pernille08 skriver:

Hvornår er du stoppet på prævention ??

Vi har ikke brugt andet end kondom.

Anmeld

9. april 2012

mortilnoahogmelina

Slowli skriver:

Vi har ikke brugt andet end kondom.

Okay . Så kan det ikk være det som spillet ind .
Men tilgengæld kan ens psyke spille en kæmpe rolle , hvis man tænker meget op pb . Ellers ville jeg kontakte lægen og få taget en blodprøve .

Anmeld

9. april 2012

Princesspigen

Slowli skriver:

Hej alle her på baby.dk

Min sidste "rigtige" menstruation var i slutningen af februar. I slutningen af marts fik jeg noget menstruationslignende noget men der kom næsten ikke noget og det undrer mig meget fordi mine menstruationer plejer at være meget kraftige. Min forlovede og jeg vil meget gerne have børn så det ville bestemt ikke gøre noget hvis jeg er gravid. Har haft en smule kvalme de sidste dage og i dag har jeg sådan en smule ubehag i underlivet og om i lænden. Har testet 3 gange og de var negative alle 3 gange. Men det undrer mig bare. 

Håber i kan hjælpe

nogle er jo længere om at måle og producerer graviditets hormonerne og derved os længere om at kunne måle dem på testene...

jeg ville nok vælge at kontakte lægen og spørge om råd der..

og ellers ville jeg nok bare væbne mig med tålmodighed og så teste igen hvis mens ikke kommer..

held og lykke

Anmeld

11. april 2012

Slowli

Godmorgen herinde og tak for svarene.

Vågnede med den grummeste kvalme i morges og er bare så træt. Har sendt min forlovede i byen efter graviditetstests. Nu må der godt snart enten komme et positivt svar eller i det mindste min mens så jeg ved hvad jeg har at rette mig efter. Det ville jo være meget rart at vide om man snart skal ud og kigge på ting til den lille eller man må vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.