Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ariel skriver:
Jeg sidder med de sammeovervejelser som dig... Dog har jeg kun et barn.
Men jeg vil gerne sydpå til sommer, mormor og morfar har sagt vi gerne må tage med dem, de er altid i Tyrkiet midt/slut sept. men hvis jeg skal begynde at læse igen, ved jeg ikke om muligheden er der der.
Jeg er dog ikke selv så rejsevant, så jeg bliver dog også en smule nervøs ved tanken om, at skal afsted med min datter alene 
Men jeg kom til at tænke på, om en rejseseng ikke kan udgør det for en kravlegård, altså nede ved poolen?? 
Jeg har aldrig brugt en kravlegård, så jeg ved ikke, om en seng kan bruges

Det er også selve opholdet, jeg "frygter" lidt. Jeg har aldrig rejst alene med min datter uden at skulle mødes med nogen/besøge nogen i den anden ende, så jeg ved ikke helt, hvordan det kommer til at blive.
Dog skrev Becks om de klubber, de har på mange steder, hvor børnene kan komme ud og opleve noget sammen med guiderne, og det synes jeg, lyder som en rigtig god ting. Så er hun heller ikke så bundet af, at Adam skal have sovet til middag eller lignende, inden vi kan gøre noget.
Lad mig vide, hvad du bestemmer dig for, - det er altid skønt med nogle tips og gode råd/erfaringer

Anmeld