Anonym skriver:
første gang den snappede efter min ene søn, var det fordi han gik med mad i hånden. anden gang var det helt uden grund, og her sidste gang var det fordi min datter ville kramme hunden.
mine børn er i alderen 7-14 år. og de er vant til at omgåes dyr både hjemme og ved andre familie medlemmer. der har aldrig været den slags problemer før. jeg prøvede at bortforklare det, præcis med at barnet nok havde været uforsigtig i starten, men det vil jeg ikke gøre længere.
jeg vil på ingen måde give dine børn skylden, der kan sagtens være et problem med hunden.. ingen tvivl om det..
jeg tænker lidt, nogle hund kan ikke lide at få krammer, andre hunde har faktis smerter uden man ved det, så hvis barnet har krammet og ramt noget på hunden som gjorde ondt men som man ikke ved så er det jo os en forklaring..
men uden tvivl skal der gøres et eller andet ved det, og en hund der snapper efter barnet grundet mad i hånden, burdte virkelig holder meget over opsyn med eller slet ikke være et sted hvor der er børn med mad..
så der skal tages hånd og problemet, men disideret at melde det, kan skabe MEGET uvenskab, så jeg ville nok hellere prøve st snakke fornuft med dem først..
Anmeld