Så er vi så småt ved at kigge på vogn-junglen. Jeg har ingen små børn og dermed ingen barnevogne i omgangskredsen, - så kære tøser: Vil I ikke nok hjælpe mig?
Jeg har altid sagt at jeg gerne vil have en kombivogn. Fx en Stokke som jeg synes ser så smarte ud. Men nu fortæller ekspedienten mig, at børn slet ikke må sove i en kombivogn, da bremsen ikke er sikker nok.
så nu overvejer vi om vi skal købe en kombivogn plus en gammel altanbarnevogn eller om vi skal købe en 'rigtig' barnevogn i stedet.
Ønsker til vognen:
- Skal bruges til bykørsel inkl. brosten og kansten- meget lidt på terræn/stier
- vi har ingen bil så den vil skulle meget med offentlig transport (tog, bus, metro, op og ned af trapper når elevatoren er i stykker etc). Må gerne være handy til dette
- Må meget gerne findes i et frækt design (dvs. gerne pangfarver - meget nødig sort/blå/grå etc.)
- Jeg prøvede en emaljunga Nitro barnevogn med 'barnevognsdel' (city bag). Blev heeeelt vild med fleksibiliteten og de drejelige hjul - så må meget gerne være nem at køre med
- Helst ikke alt for stor - både kæresten og jeg er små mennesker og vil gerne kunne kigge over vognen
- Skal have plads til en del indkøb også (da vi ikke har bil)
På forhånd mange tak for hjælpen
Anmeld