skal man godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

GryDia

den lille ny skriver:

nej skal om 14 dage,, men var til skanning for 14 dage siden for g finde ud af hvor langt jeg var og der så jeg også den lille

okay. det bliver da spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

christinam

GryDia skriver:

okay. det bliver da spændende

ja meget sidst var der gang i den

Anmeld

8. april 2009

GryDia

den lille ny skriver:

ja meget sidst var der gang i den

ja. er det ikke underligt at man ikke kan mærke at den fiser sådan rundt inde i maven?

Anmeld

8. april 2009

christinam

GryDia skriver:

ja. er det ikke underligt at man ikke kan mærke at den fiser sådan rundt inde i maven?

jeg kan ikk mærke den , men kan mærke den mangler plas men da jeg så den på skanning var der liv i den hehe den lavede kolbøtter både frem og tilbage og dens små ben kørt helt vildt

Anmeld

8. april 2009

MetteT

Znuzke skriver:

Nu er min den yngste jo godt nok 3 år og meget kan have ændret sig siden, men jeg har da aldrig haft en JM i uge 12. Lægen sørger selvfølgelig for at man bliver henvist til en JM, men første undersøgelse var med begge mine børn da først i uge 17 eller lign. og inden da havde jeg da slet ingen kontakt til en JM.

Der er måske kommet nye ordninger, men jeg synes altså det er helt normalt at Lille Ny endnu ikke har fået en jordemoder.....der kommer vel et brev inden for et par uger med en indkaldelse til undersøgelse.

Ville også lige hoppe på denne her...

Kathrine er fra dec 08 og jeg fik også først tildelt jordemoder da jeg var 16 uger henne...
Så det ska nok komme...

Knus Mette

Anmeld

8. april 2009

Guldet

I nogle kommuner skal man selv ringe til Jm kontoret og få en,..
Det skulle jeg..

Anmeld

8. april 2009

GryDia

den lille ny skriver:

jeg kan ikk mærke den , men kan mærke den mangler plas men da jeg så den på skanning var der liv i den hehe den lavede kolbøtter både frem og tilbage og dens små ben kørt helt vildt

det er også det jeg mener. det er lidt mærkeligt at den er så aktiv og man slet ikke kan mærke det

Anmeld

8. april 2009

christinam

GryDia skriver:

det er også det jeg mener. det er lidt mærkeligt at den er så aktiv og man slet ikke kan mærke det

jo er det er du gravid

Anmeld

8. april 2009

Mathilde

Julie R skriver:

I nogle kommuner skal man selv ringe til Jm kontoret og få en,..
Det skulle jeg..

Ja det skulle jeg også Jeg fik et telefon-nummer af min læge da jeg var inde og få lavet vandrejournal i uge 10 og så ringede jeg selv og aftalte en tid med jm...

Anmeld

8. april 2009

GryDia

termin26okt skriver:

jo er det er du gravid

Ja. jeg er i uge 29 med mit andet barn. jeg har en datter også og skal have en søn denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.