skal man godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. april 2009

christinam

ha så mange smerter i staten af gravidieten? er 11)2 idag ? alså har ikk bløt men har nogle gange sådan nogle små stik , både i maven og min ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

A.

ja det er faktisk meget normalt...

Anmeld

8. april 2009

Mathilde

Ja det er helt normalt. Det havde jeg også i starten og har det stadig ind imellem....

Anmeld

8. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, det er meget normalt at have små stik i maven og smerter i starten af graviditeten.
Men vil da sige, at hvis du har meget ondt synes jeg du skal prøve at ringe og snakke med din læge. Også for at du kan få ro i sindet

Anmeld

8. april 2009

christinam

Rikke skriver:

Ja, det er meget normalt at have små stik i maven og smerter i starten af graviditeten.
Men vil da sige, at hvis du har meget ondt synes jeg du skal prøve at ringe og snakke med din læge. Også for at du kan få ro i sindet

det går væk og kommer igen å sådan skal det nok være

Anmeld

8. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
den lille ny skriver:

det går væk og kommer igen å sådan skal det nok være

Ja, jeg tror det er helt normalt.
Men hvis det er noget du går og spekulerer meget over og er nervøs for synes jeg alligevel du skulle få det undersøgt.

Anmeld

8. april 2009

A.

ha så mange smerter i staten af gravidieten? er 11)2 idag ? alså har ikk bløt men har nogle gange sådan nogle små stik , både i maven og min ja

for resten fand du ud af hvorfor har du ikke JM?

Anmeld

8. april 2009

christinam

nej min sagsbehanler ville finde en til miig!

Anmeld

8. april 2009

ekzunz

agnieszka skriver:

for resten fand du ud af hvorfor har du ikke JM?

Nu er min den yngste jo godt nok 3 år og meget kan have ændret sig siden, men jeg har da aldrig haft en JM i uge 12. Lægen sørger selvfølgelig for at man bliver henvist til en JM, men første undersøgelse var med begge mine børn da først i uge 17 eller lign. og inden da havde jeg da slet ingen kontakt til en JM.

Der er måske kommet nye ordninger, men jeg synes altså det er helt normalt at Lille Ny endnu ikke har fået en jordemoder.....der kommer vel et brev inden for et par uger med en indkaldelse til undersøgelse.

Anmeld

8. april 2009

christinam

Znuzke skriver:

Nu er min den yngste jo godt nok 3 år og meget kan have ændret sig siden, men jeg har da aldrig haft en JM i uge 12. Lægen sørger selvfølgelig for at man bliver henvist til en JM, men første undersøgelse var med begge mine børn da først i uge 17 eller lign. og inden da havde jeg da slet ingen kontakt til en JM.

Der er måske kommet nye ordninger, men jeg synes altså det er helt normalt at Lille Ny endnu ikke har fået en jordemoder.....der kommer vel et brev inden for et par uger med en indkaldelse til undersøgelse.

skal til nakkefoldskanning om ca 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.