skal man godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

ekzunz

den lille ny skriver:

skal til nakkefoldskanning om ca 14 dage

Det synes jeg jo så er lidt sent, men de må jo vide hvad de gør)

Men NF har jo heller ikke noget med JM at gøre....Jeg tror altså ikke du skal bekymre dig om at få en JM. Alt foregår jo pr. automatik, og du skal nok få en indkaldelse til en JM.

Jeg er sikker på at et eller andet sted på nettet kan du finde en oversigt over hvornår du skal til de forskellige undersøgelser, fx. jm i uge 17, 25, og 35 eller hvornår det nu er, og det samme med lægeundersøgelser og scanninger....Jeg synes ihvertfald det var godt at have lidt at forholde sig til - og vide hvor længe man skulle vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

christinam

Znuzke skriver:

Det synes jeg jo så er lidt sent, men de må jo vide hvad de gør)

Men NF har jo heller ikke noget med JM at gøre....Jeg tror altså ikke du skal bekymre dig om at få en JM. Alt foregår jo pr. automatik, og du skal nok få en indkaldelse til en JM.

Jeg er sikker på at et eller andet sted på nettet kan du finde en oversigt over hvornår du skal til de forskellige undersøgelser, fx. jm i uge 17, 25, og 35 eller hvornår det nu er, og det samme med lægeundersøgelser og scanninger....Jeg synes ihvertfald det var godt at have lidt at forholde sig til - og vide hvor længe man skulle vente

sys også det sent, var til skanning den 27 mats for og se hvor langt jeg var henne , og sage han vi sender et brev så du til skanning igen om 4 uger

Anmeld

8. april 2009

A.

Znuzke skriver:

Nu er min den yngste jo godt nok 3 år og meget kan have ændret sig siden, men jeg har da aldrig haft en JM i uge 12. Lægen sørger selvfølgelig for at man bliver henvist til en JM, men første undersøgelse var med begge mine børn da først i uge 17 eller lign. og inden da havde jeg da slet ingen kontakt til en JM.

Der er måske kommet nye ordninger, men jeg synes altså det er helt normalt at Lille Ny endnu ikke har fået en jordemoder.....der kommer vel et brev inden for et par uger med en indkaldelse til undersøgelse.

Jeg haft jm på den tidspunkt og har fået brev meget tidligt hvem var min jm osv..

Anmeld

8. april 2009

GryDia

Er du sikker på at det ikke er en sundhedsplejerske kommunen finder til dig? Det kan jo godt være at de synes det er smart når du ikke er så gammel

Hvilken dato har du termin?

Anmeld

8. april 2009

christinam

GryDia skriver:

Er du sikker på at det ikke er en sundhedsplejerske kommunen finder til dig? Det kan jo godt være at de synes det er smart når du ikke er så gammel

Hvilken dato har du termin?

jo tror jeg og jeg har termin den 26 okt

Anmeld

8. april 2009

Stumpen

Havde du ikke været til en scanning i uge 8 eller deromkring? Der må de da have sagt hvor langt du er henne??

GLEM DET.. Læste dit tidligere indlæg forkert.. Sorry...

Anmeld

8. april 2009

GryDia

den lille ny skriver:

jo tror jeg og jeg har termin den 26 okt
det tror jeg også det er
okay, ifølge denne beregner er du i uge 11+2
http://libero.dk/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7731

det tror jeg også det er

Anmeld

8. april 2009

christinam

GryDia skriver:

det tror jeg også det er

øh nu har jeg vært til skanning og fik afvide hvor langt jeg var henne , og så barnet

Anmeld

8. april 2009

GryDia

den lille ny skriver:

øh nu har jeg vært til skanning og fik afvide hvor langt jeg var henne , og så barnet

har du været til nakkefoldscanning? hvis du altså har sagt ja til lægen til det?

Anmeld

8. april 2009

christinam

GryDia skriver:

har du været til nakkefoldscanning? hvis du altså har sagt ja til lægen til det?

nej skal om 14 dage,, men var til skanning for 14 dage siden for g finde ud af hvor langt jeg var og der så jeg også den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.