gravid? nu med billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

MorDk

Meget, meget svag streg... ( I I )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Ja den er meget mere tydelig herhjemme, men nu er mens kommet men den er bare overhovedet ikke som den plejer:/

underligt  tester du igen om et par dage lige meget hvad??

Anmeld

6. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jeg kan godt se den, på begge billeder

Anmeld

6. april 2012

>>Carina<<

Jeg kan godt se den utydelige streg. Min testen så også sådan ud de første dage jeg tog dem og nu har jeg en dejlig pige på 5 mdr. Håber det bedste for dig

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

underligt  tester du igen om et par dage lige meget hvad??

Ja regner med at teste om et par dage igen hvis mensen ikke bliver som den normalt er..

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Carina1984 skriver:

Jeg kan godt se den utydelige streg. Min testen så også sådan ud de første dage jeg tog dem og nu har jeg en dejlig pige på 5 mdr. Håber det bedste for dig

Den første jeg tog da jeg blev gravid med vores datter nu 10 mdr var ligeså utydelig :/

Anmeld

6. april 2012

Mumto3

Jeg kan også se en meget meget utydlig streg nr. 2 MEN er det ikke graviditetstregen der er tydelig, mens det er test-stregen man næsten ikke kan se??? Hvis det er tilfældet, så er den jo helt ugyldig! Chek lige med pakken, hvilken streg der er hvad!

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Mumto3 skriver:

Jeg kan også se en meget meget utydlig streg nr. 2 MEN er det ikke graviditetstregen der er tydelig, mens det er test-stregen man næsten ikke kan se??? Hvis det er tilfældet, så er den jo helt ugyldig! Chek lige med pakken, hvilken streg der er hvad!

Det er den rigtige streg altså teststregen og ikke kontrolstregen der er utydelig..

Anmeld

6. april 2012

Mumto3

Hailiesmom11 skriver:

Det er den rigtige streg altså teststregen og ikke kontrolstregen der er utydelig..

Ok, ja, så må jeg sige at det ser ud som om du er gravid, meget nygravid.

Anmeld

6. april 2012

Mutti2B

Hailiesmom11 skriver:

Synes da bare at teststregen plejer at sidde i den ende hvor urinen suges op . Hvilken slags test er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.