gravid? nu med billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

crille

Hailiesmom11 skriver:

Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det vores datter er jo kun 10 mdr og jeg skulle gerne starte i skole til august, men hvis den er der har jeg termin omkring 13/12/12 og det passer jo ikke så godt ind med skole, men ringer til lægen tirsdag og beder ham om at lave en test.. Det var først planen at starte PB til næste sommer..
Ifølge terminsberegneren skulle jeg være 4+1 i dag

Lyder fornuftigt med ekstra test. Har nu ladet mig fortælle at den hos lægen ikke er mere akkurat end dem man tager hjemme.. Tester du om morgenen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

wmillapigenw

jeg kan se en meget utydelig streg. man skal kigge godt for at skimte den, men den er der da - tillykke

Anmeld

6. april 2012

kiwilouise

Hailiesmom11 skriver:

Hej skrev herinde i går om at jeg måske var blevet gravid på p-piller,
min mens er stadig ikke kommet så er gået en dag over tid i dag og har taget en test og kan selv se en streg den kom indenfor de 5 min men den er meget meget svag..
Er der andre der kan se den?

nej slet ikke  kan du ikke prøve sådan en tester der er digital? 

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

crille skriver:

Lyder fornuftigt med ekstra test. Har nu ladet mig fortælle at den hos lægen ikke er mere akkurat end dem man tager hjemme.. Tester du om morgenen? 

Denne her test er med morgenurin så ja den er testet om morgenen

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

kiwilouise skriver:

nej slet ikke  kan du ikke prøve sådan en tester der er digital? 

Har godt nok overvejet det.. overvejer om jeg skal teste igen søndag det tror jeg jeg gør

Anmeld

6. april 2012

kiwilouise

Hailiesmom11 skriver:

Har godt nok overvejet det.. overvejer om jeg skal teste igen søndag det tror jeg jeg gør

god ide  hvornår skulle du have haft din mens

Anmeld

6. april 2012

Nattøs

Jeg må ærlig sige, at sådan en test havde jeg på et tidspunkt og den var negativ. lægen sad med lup osv. 

Så synes du skal tage en om nogle dage igen

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

kiwilouise skriver:

god ide  hvornår skulle du have haft din mens

I går
Den kommer punktligt hver torsdag efter p-pille stop.
Men har ingen tegn på den kommer, og har haft kvalme de sidste par dage hvilket jeg også havde med vores datter..

Anmeld

6. april 2012

Ansemusen

Jeg kan se den, når jeg vipper skærmen lidt og kan sagtens se den på negativbilledet

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Ansemusen skriver:

Jeg kan se den, når jeg vipper skærmen lidt og kan sagtens se den på negativbilledet

Ja den er meget mere tydelig herhjemme, men nu er mens kommet men den er bare overhovedet ikke som den plejer:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.