gravid? nu med billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Snartmortil3

Jeg kan ane en streg på begge billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

B&J

når jeg bevæger mig skærm kommer der en lille streg men syntes du skal vente et par dage og se om der bliver mere tydlig

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

pemiro skriver:

Jeg kan godt ane en meget meget svag lyserød streg hvis jeg tipper mobilen.. 

For at den holder

Den er en del tydeligere i virkeligheden..
Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det vores datter er jo kun 10 mdr og jeg skulle gerne starte i skole til august, men hvis den er der har jeg termin omkring 13/12/12 og det passer jo ikke så godt ind med skole, men ringer til lægen tirsdag og beder ham om at lave en test.. Det var først planen at starte PB til næste sommer..

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

jeg kan godt se en MEGET svag streg... prøv igen om et par dage...

vil ik sige tillykke... for det er vel ikke lige meningen at man vil være gravid når man er på p-piller??

hvordan har du det med evt. at være gravid??

Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det vores datter er jo kun 10 mdr og jeg skulle gerne starte i skole til august, men hvis den er der har jeg termin omkring 13/12/12 og det passer jo ikke så godt ind med skole, men ringer til lægen tirsdag og beder ham om at lave en test.. Det var først planen at starte PB til næste sommer..
Ifølge terminsberegneren skulle jeg være 4+1 i dag

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

crille skriver:

Kan også godt ane stregen, men den er godt nok MEGET utydelig. Men kan godt forstå du tvivler om den er der eller ej. 

Men ligesom Kay, spørger jeg også: Er det godt eller skidt, hvis den er positiv? 

for du får det resultat du ønsker  

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Risen skriver:

Tillykke - Så var du alligevel længere henne end 3 plus 0  

Ja ifølge terminsberegneren siger den 4+1 havde regnet forkert igår

Anmeld

6. april 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

nej det kan jeg godt forstå... men nogle gange så laver livet om på ens planer... men hvordan har du det med det?

ønsker i at behode det trods planerne eller?? du behøver ik svare hvis det er for personligt

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

nej det kan jeg godt forstå... men nogle gange så laver livet om på ens planer... men hvordan har du det med det?

ønsker i at behode det trods planerne eller?? du behøver ik svare hvis det er for personligt

Der er ikke nogen af os der er for abort medmindre der er noget galt med fosteret. Så hvis den er der får den lov at blive selvom det ikke passer ind i planerne..

Anmeld

6. april 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Der er ikke nogen af os der er for abort medmindre der er noget galt med fosteret. Så hvis den er der får den lov at blive selvom det ikke passer ind i planerne..

oki så håber jeg at du kan starte på skole og så få tidlig juleferie

Anmeld

6. april 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

oki så håber jeg at du kan starte på skole og så få tidlig juleferie

Ja nu må vi se om det bare er en skyggestreg eller om den er go nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.