ÆL igår og fik ikke sexet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

SukkerDronning

Anonym skriver:

Wow - Så må det havde været noget af en overraskelse at stå med en positiv test

Nej, har et barn i forvejen, så medmindre der skulle være sket et eller andet utroligt i mellemtiden, så burde jeg være helt fin

Hehe Ja det kom som et chok, men et dejligt et

Så burde der jo ikke være noget problem. Så afhænger det nok mere af alle de ting i ikke selv er herre over. Men det skader jo aldrig at sexe igen i dag hihi

Hvor længe har I prøvet? Bare nysgerrig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Anonym trådstarter

Sirup skriver:

Hehe Ja det kom som et chok, men et dejligt et

Så burde der jo ikke være noget problem. Så afhænger det nok mere af alle de ting i ikke selv er herre over. Men det skader jo aldrig at sexe igen i dag hihi

Hvor længe har I prøvet? Bare nysgerrig..

Ja det kan jeg se. Hvor ser hun sød ud 

Nej må vist hellere få det gjort   - Synes bare det føles lidt som en pligt disse dage.. Men sådan er det jo nok en gang imellem.. 

Vi har prøvet siden august sidste år, men er blevet gravid flere gange og har desværre tabt. Så vi håber at denne gang ( hvis det er denne gang) er vores tur til en der bliver derinde. 

Anmeld

5. april 2012

SukkerDronning

Anonym skriver:

Ja det kan jeg se. Hvor ser hun sød ud 

Nej må vist hellere få det gjort   - Synes bare det føles lidt som en pligt disse dage.. Men sådan er det jo nok en gang imellem.. 

Vi har prøvet siden august sidste år, men er blevet gravid flere gange og har desværre tabt. Så vi håber at denne gang ( hvis det er denne gang) er vores tur til en der bliver derinde. 

Hehe mange tak, det er nu et ret gammelt billed

Det er jeg da rigtig ked af at høre. Jeg krydser fingre for, at det er denne gang og at den vil blive og vokse sig stor og dejlig tyk til den skal ud.

Meen når nu i har en, så må det vel lykkes om ikke så længe

Jeg syntes da ikke, at I skal gøre det, hvis der er gået pligt i den. Især fordi jeg tror at I er fint dækket ind med de fire dage inden. Altså det er jo hele fire klatter, fuld at små sædseller, det burde kunne lade sig gøre! Men igen, jeg er IKKE læge eller på nogen måde klog på den slags

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

Sirup skriver:

Hehe mange tak, det er nu et ret gammelt billed

Det er jeg da rigtig ked af at høre. Jeg krydser fingre for, at det er denne gang og at den vil blive og vokse sig stor og dejlig tyk til den skal ud.

Meen når nu i har en, så må det vel lykkes om ikke så længe

Jeg syntes da ikke, at I skal gøre det, hvis der er gået pligt i den. Især fordi jeg tror at I er fint dækket ind med de fire dage inden. Altså det er jo hele fire klatter, fuld at små sædseller, det burde kunne lade sig gøre! Men igen, jeg er IKKE læge eller på nogen måde klog på den slags

Tak for de krydsede finge. 

Vi valgte at holde en lille pause disse dage, netop på grund af pligten havde taget over, og det er vist aldrig sundt..  

Det bliver spændende. Skal teste her d. 18  

Anmeld

7. april 2012

Darling<3

Rockertand skriver:

Jeg forstår slet ikke, at du bruger en netberegner?? Det er jo så standardudregning, som det kan blive - og hvis der er noget en kvindekrop ikke er, så er det standard, i en 28-dages cyklus kan du jo have ægløsning på dag 12 den ene måned og dag 16 den næste.

Nå, men jeg krydser da fingre for, at I ved held har ramt alligevel.

Jeg brugte en ælberegner på nettet og havde sørme gevinst i første og eneste forsøg - så det kan da sagtens lade sig gøre

Anmeld

7. april 2012

Rockertand

Darling<3 skriver:

Jeg brugte en ælberegner på nettet og havde sørme gevinst i første og eneste forsøg - så det kan da sagtens lade sig gøre

Jeg siger heller ikke, at det ikke kan lade sig gøre - men kemi er nu engang noget mere sikkert end teoretiske beregninger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.