ÆL igår og fik ikke sexet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder havde jeg ifølge net beregner ÆL igår, men vi fik ikke gjort vores "pligt". Tilgengæld, har vi sexet 4 dage op til æl i træk, men er det mon nok?  Er vi dækket ind eller er der dårlige ods nu? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Anonym trådstarter

oppelopper 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

25 der har kigget og ingen der kan hjælpe? 

Anmeld

5. april 2012

TR

Anonym skriver:

Ja, som overskriften lyder havde jeg ifølge net beregner ÆL igår, men vi fik ikke gjort vores "pligt". Tilgengæld, har vi sexet 4 dage op til æl i træk, men er det mon nok?  Er vi dækket ind eller er der dårlige ods nu? 

Knus

Der siges jo at sæden lever oppe i en 3-5 dage ..

Anmeld

5. april 2012

SukkerDronning

Ja det tror jeg det er, hvis du I ikke fejler noget der gør at i har odsne imod jer. Altså min datter kom til på præsæd og ikke på æggløsningsdagen, er jeg ret sikker på, man kan aldrig vide med naturen

Jeg mener, at sædsællerne kan leve i op til 5 dage inde i kvinden, men du må ikke hænge mig op på det.

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Der siges jo at sæden lever oppe i en 3-5 dage ..

Ja det siges jo. hehe Meeen tør man tro på det.. Don't know. Ville der være bedre chancer hvis vi sexede i dag også, eller er det ligemeget nu?

Knus

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Sirup skriver:

Ja det tror jeg det er, hvis du I ikke fejler noget der gør at i har odsne imod jer. Altså min datter kom til på præsæd og ikke på æggløsningsdagen, er jeg ret sikker på, man kan aldrig vide med naturen

Jeg mener, at sædsællerne kan leve i op til 5 dage inde i kvinden, men du må ikke hænge mig op på det.

Wow - Så må det havde været noget af en overraskelse at stå med en positiv test

Nej, har et barn i forvejen, så medmindre der skulle være sket et eller andet utroligt i mellemtiden, så burde jeg være helt fin

Anmeld

5. april 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Knus

Jeg forstår slet ikke, at du bruger en netberegner?? Det er jo så standardudregning, som det kan blive - og hvis der er noget en kvindekrop ikke er, så er det standard, i en 28-dages cyklus kan du jo have ægløsning på dag 12 den ene måned og dag 16 den næste.

Nå, men jeg krydser da fingre for, at I ved held har ramt alligevel.

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg forstår slet ikke, at du bruger en netberegner?? Det er jo så standardudregning, som det kan blive - og hvis der er noget en kvindekrop ikke er, så er det standard, i en 28-dages cyklus kan du jo have ægløsning på dag 12 den ene måned og dag 16 den næste.

Nå, men jeg krydser da fingre for, at I ved held har ramt alligevel.

Det har fungeret 3 gange før Min cyklus er meget regelmæssig, så den siger det rimelig præcist. 

Tak for de krydsede fingre 

Anmeld

5. april 2012

TR

Anonym skriver:

Ja det siges jo. hehe Meeen tør man tro på det.. Don't know. Ville der være bedre chancer hvis vi sexede i dag også, eller er det ligemeget nu?

Knus

Hvis det var mig, vil jeg også sexe idag .. de æl teste synes jeg ikk er til at regne med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.