Forhold til jeres forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

Mathilde

Mit forhold til mine forældre har stort set altid været kompliceret, men de sidste år har jeg fået et super godt forhold til min mor
Jeg har meget lidt kontakt med min far.... Og hans side af familien. Yderst kompliceret!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tak for alle jeres svar, det har været rigtig spændende at læse

Mit eget forhold til mine forældre er også temmelig kompliceret, da min far og mig aldrig har kunnet enes, og min mor altid har taget hans parti
Men den dag i dag ses vi med jævne mellemrum, for mine børns skyld. De er nemlig, gudskelov, nogle rigtig gode bedsteforældre

Anmeld

8. april 2009

Lusi

Min mor og far blev skilt da jeg var 5 år og vi flyttede direkte ned til min stedfar.
Min far er den stille og rolige type som jeg elsker over alt på jorden.. Han drikker som et hul i jorden, men passer sit job og sine ting..
Min mand elsker ham også..

Min mor og stedfar har vi også et ret tæt forhold til og er tit sammen med dem, men de drikker så også som et hul i jorden og er IKKE så gode til at passe deres ting.
Så har sådan stille og roligt mistet respekten til dem
De bliver også tit uvenner, når de er fulde og gider man jo ikke sidde og høre på. Hvor imod min far bare snøvler..

Anmeld

8. april 2009

Becks

Forholdet til min mor, er meget Der er sket en masse ting i min barndom som jeg ikke tilgiver hende for, nu hvor hun bor i USA, er det lidt bedre når vi kun ses 2 uger om året...

Min far er mit guld, ville ikke ane hvad jeg skulle gøre uden ham... Elsker ham og min papmor så højt, og snakker med dem næsten hver dag
Knus

Anmeld

8. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mine forældre blev skilt da jeg var 10 måneder. Min mor og stedfar har nu været gift i 25 år, og jeg kalder dem for mine forældre. Der har aldrig været noget som helst med min stedfar, han betragter min bror og jeg som sine egne børn på lige fod med min lillesøster, fuldstændig.

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem. De er der altid. Hjælper med alt hvad man beder dem om, og mere til. De er virkelig GULD værd.
Sofus er det eneste barnebarn, så han er stor forkælet af hele familen.

Min "rigtige" far, tjae.. det er lidt kompliceret. Vi ses, og han kan være et fantastisk menneske.... Når han vil...

- Mine svigerforældre er i øvrigt også særklasse, elsker dem.

Anmeld

8. april 2009

sandra-t

har et rigtig godt forhold til mine forældre. bor dog en 120 km fra dem men ser dem ca 1-2 gange om måneden og snakker ofte sammen ovet tlf om stort og småt og når de lige skal sige hej til min søn på 5 mdr.

da jeg var teenager var det noget helt andet, men sådan er det vist i den alder og kan nu forstå hvorfor de gjorde som de gjorde.. var lidt af en rod der gjorde som jeg lystede.

Anmeld

8. april 2009

Guldet

Det er super godt.. og har altid været det!
Min mor og far hjælper og støtter os, hvis vi har brug får det..
Svigermor er også en dejlig kvinde.. så det er bare super..
Ingen problemer der!

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

ville ønske jeg kunne svare perfekt, for det var det, lige til deres dødsdag, og gud hvor jeg savner dem.

man skal huske at holde af, så længe man kan!

Anmeld

8. april 2009

pussekat

hejsa
jeg her ikke snakkes med min far i ca 2 år nu og min mor er død i 04 af kræft og der lov han min mor han vil hold samme på familie men nej det her han ikke vil da bliv sur ovet jeg ikke kom til ham da han have følsdag men han sige at han være hjem vis vi kom så jeg ring igen og høre om han være hjem det vis han ikke om han være jeg køre ikke 120 km til en lås dør så det bliv han sur over vi ikke gjor det kan jeg ikke bruge til når
ps her nok dejlig svigemor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.