Forhold til jeres forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

Plysbjørnen

Kanont... jeg kan ikke på nogen måder klage over mit forhold til mine forældre de står på hovedet for at hjælpe mig, og ja det gøre jeg også for dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

ekzunz

Lige pt. er det ikke eksisterende! Jeg har arbejdet med min mor og det endte ikke så godt.... Mange af de ting som gik galt er faktisk de samme ting som vi også privat har haft problemer med, så jeg kunne vel have sagt mig selv at det ville ende sådan...

Min far har jeg som sådan ingen udeståender med, han er bare så vattet.....Uanset hvilke diskussioner vi søskende har med vores mor, så tager han hendes parti - uanset hvad hun byder os. Så i sidste uge ringede jeg grædende til ham og fortalte hvor ondt det gør at han hellere vil fravælge sine børn og børnebørn end han vil sige "Tag dig lige sammen fru Jørgensen" - je.g vil da lade min mand afgøre om jeg skal have et godt forhold til mine børn!!!!!

Håber det snart bliver bedre, men lige nu ser det sort ud, 2 af deres børnebørn har haft fødseldag i marts - og de var ikke inviteret ....

Anmeld

7. april 2009

Pia.

Elsker mine forældre meget højt - de er grunden til jeg er den jeg er og det er jeg selv godt tilfreds med ... Kunne ikke leve uden mine forældre de betyder meget for mig.... - Så mit forhold til dem er rigtig godt...

Knus Pia...

Anmeld

8. april 2009

Tina2

Har et rigtig godt forhold til mine forældre og de er de mest fantastiske bedsteforældre!!!

Har også en rigtig god svigerfar, som ungerne også er rigtig glade for. Min svigermor har vi ikke set i snart 3 år, hun meldte fra til vores bryllup- hendes valg, men det må hun om.... Men lidt underligt hun aldrig har set vores yngste på snart 2 år......

Hun har altid været speciel, men havde nu aldrig regnet med hun var SÅ speciel.......!

Så er SÅÅÅ glad for vi har mine forældre og de elsker min mand som var det deres søn:-)

Knus Tina

Anmeld

8. april 2009

sabi1979

Jeg havde et godt forhold til mine forældre, men da min datter blev født for snart 10 år siden ( hun bliver 10 år imorgen&nbsp så døde min far 2 uger efter hun blev født, og det var kanon svært , for min far betyder så meget for mig og nu hvor jeg er gravid igen, mangler jeg ham endnu mere
Jeg har ikke snakket med min mor i snart 9 år, og har ikke tænkt mig at gøre det .
Jeg har så en god svigermor

Anmeld

8. april 2009

Janep

Jeg sys jeg har et godt forhold til mine forældre

Min far snakker jeg med måske en gang om måneden og så snakker vi om veret og sådan.. vi har ikk så meget at snakke om men har det alligevel godt sammen

Mig og min mor har det rigtig godt nu Men sådan har det ikk altid været.. Min mor er alkoholiker og har været det så længe jeg kan huske. Jeg har nu acepteret at det er sådan hun vil leve sit liv og siden da ahr vi haft det super

Anmeld

8. april 2009

SaNiNa

Jeg har fået et rigtig godt or hold til mine forældre, men først efter je kom på efterskole... hvis jeg ikke var kommet på efterskole er jeg sikker på den dag i dag jeg ikke hvade kontakt til mine forældre...

Jeg har altid være fars pige og det er jeg stadig men vi skændes så meget. (vi er lige stædige og ligner hinanden utrolig meget) jeg flyttede ikke rigitg hjem igen efter efterskolen og det har bare været så godt at vi kommer på besøg hos hinanden og ikke bo sammen... den dag i dag kan jeg godt finde på at sove hjemme, ved mor og far, hvis jeg har været ude at ride om aftens eller vi skal være dernede hele weekenden... ville jeg ikke have gjort da jeg kom hjem fra efterskole...

At de nu skal være mormor og morfar har rykket os meget tætter sammen igen

Anmeld

8. april 2009

3rollinger

Jeg har det bedst taenkelige forhold til min mor og det har jeg altid haft. Hun er mit stoerste forbillede.

Min far har jeg et mere neutralt forhold til. Mest fordi jeg er skilsmissebarn, tror jeg, og vi har ikke boet sammen siden jeg var 8. Og han har ikke forstaaet at skabe dybe baand med nogen af sine boern. Men han er meget glad naar vi kommer paa besoeg og nyder at vi er der.

Anmeld

8. april 2009

Lærke90

Mit forhol til mine forældre er rigtig godt. Dog er mit forhold til min mor bedre, da hun altid har været derfor mig og mine søskende, mens min far har arbejdet når vi var vågne, og hjemme når vi sov.
Først efter jeg er blevet ældre jeg ser noget til ham.

Men elsker min mor rigtig meget, og hun er hele min verden. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre uden hende.
Er en rigtig mor pige, så hårdt efter jeg er flyttet ( jeg bor i aalborg - de bor i Kolding) Men når den lille bebs kommer, ved jeg jo godt hvem der pludselig bliver hele min verden

Anmeld

8. april 2009

Mor.sander

Mit forhold til mine forældre er Kompliceret... Og det bliver aldrig mere end det.. Men de er dog rigtigt gode bedsteforældre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.