Forhold til jeres forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Er lige lidt nysgerrig:

Hvordan er jeres forhold til jeres forældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

fam.4xc

Rikke skriver:

Er lige lidt nysgerrig:

Hvordan er jeres forhold til jeres forældre?

Super !!! De e der når de skal og holder sig i baggrunden når de skal

Kh Camilla der lige har haft dem til middag i aften

Anmeld

7. april 2009

Tynen

Det er super!
Ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre uden dem

Anmeld

7. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kompliceret... Så har jeg vist ikke sagt for meget... Men man elsker dem jo alligevel, selvom man bestemt ikke altid er enig med dem i deres værdier og livssyn og holdninger

Anmeld

7. april 2009

Kristina V

Det bedst tænkelige.. Arbejder for min far i hans firma..

Anmeld

7. april 2009

Lise

Det er rigtig godt! De er der ALTID for min bror og jeg, deres svigerbørn og deres børnebørn! Kan ikke brokke mig over noget som helst. Vil slet ikke tænke på hvad jeg skulle gøre uden dem i mit liv...

Anmeld

7. april 2009

Kloster

Hej.
Egentligt godt....
Da jeg var barn og ung var min mor nærmest min bedste ven. Mit forbilled, men jo ældre, jeg er blevet, jo mere selvstændig er jeg også blevet.

Min mor har nogle faste meninger, men får hun modstand, klapper hun i som en østers. Jeg har også helt klare meninger, men jeg kæmper til blodet flyder, hvis jeg har ret. Hun tænker nok mere: De får ret og jeg får ro
Mine forældre har desværre den last, at alt hvad de ikke selv ville gøre, er "forkert" og DET kan pisse mig af!!

Vi besøger mine forældre 1-2 gange om ugen og hygger os meget.
Men min svigermor... Ja det er en helt anden sag... Hun er min helt og min fortrolige ven...

Kloster

Anmeld

7. april 2009

Stumpen

Jeg har et super forhold til min moar.. Men noget anstrengt til min far -ej jeg ved ikke om det er anstrengt mere, men det er meget neutralt.. Vi snakker da sammen, men ikke om de dybere emner..

Anmeld

7. april 2009

Bastian

Jeg har to børn med særlige behov, den ene med et diagnosiceret handicap. Min mor har været helt fantastisk og har været med gennem hele processen. Jeg har været igennem nogle svære perioder og har luftet følelser over for hende, som jeg ikke lufter for ret mange andre. Og det betyder selvfølgelig at man kommer tættere på hinanden. Så jeg vil sige, at vi har et rigtig godt forhold.

Min far bor i USA, så vi taler sporadisk og ses måske hvert andet år. Vores forhold er selvfølgelig præget af, at vi har et langdistance far/datter forhold.

Anmeld

7. april 2009

monstar99

Har ikke snakket med min mor i over 12år har været anbragt uden for hjemmet siden jeg var 4½år så har aldrig haft et "normalt" mor barn forhold med hende.

Men min mand har en dejlig mor som er mere mor for mig end nogen anden kvinde nogen sinde har været.

Og hun er en rigtig god farmor til min 3mdr. gamle søn.

Så jeg er heldig synes jeg alt er end godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.