hjælp!! min baby vil kun sove på maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

modesty

mayapigen skriver:

Okay tak for rådet, jeg tror også det er det jeg har besluttet mig for, ellers får hun jo ingen søvn stakkels pige.. Jeg er nød til at tro på at vuggedød ikke er en mulighed for min pige. Men man er nok altid bange! Men jeg sov selv på maven som baby, og det gjorde jo ikke noget.. Håber hun har arvet mine gener på det punkt :0)

Jeg er selv bange for vuggedød, selvom min dreng sover på ryggen. Jeg tror at det er en fuldstændig normal mor-angst, som man nok aldrig slipper helt af med, ligegyldig hvad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Vidunderligeunger

Vores dreng, på lidt over tre uger, sover også bedst på maven. Han vil ikke ligge selv på ryggen og ligger og brokker sig hele natten, hvis han kommer over i vuggen og ligge på ryggen. Lige nu, mens jeg kan holde øje med ham, sover han HELT SELV på maven i vuggen, og jeg har lagt mærke til at han generelt falder godt i søvn selv på maven, hvilket han ikke kan på ryggen. Jeg forstår godt din frustration og jeg tænker selv "hvad skal jeg vælge mht. at sove på hhv. ryg og mave"?

Anmeld

17. april 2012

Liljesilas

MAJ*MOR skriver:

Vores dreng, på lidt over tre uger, sover også bedst på maven. Han vil ikke ligge selv på ryggen og ligger og brokker sig hele natten, hvis han kommer over i vuggen og ligge på ryggen. Lige nu, mens jeg kan holde øje med ham, sover han HELT SELV på maven i vuggen, og jeg har lagt mærke til at han generelt falder godt i søvn selv på maven, hvilket han ikke kan på ryggen. Jeg forstår godt din frustration og jeg tænker selv "hvad skal jeg vælge mht. at sove på hhv. ryg og mave"?

Undskyld mit sene svar.
Jeg endte med at spørge både min læge og Sundhedsplejeske.. De mente det var en dårlig ide med at ligge bebs til at sove på maven og lægen mente at grunden til at hun sov dårligt på ryggen var fordi, at hun havde irrerteret slimhender - hvilket er normalt efter at have levet inde i livmoderen.. Så jeg er begyndt at ligge hende på ryggen igen og det går nu meget bedre JUBII :-) Jeg kan virkelig godt forstå dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.