Hejsa
Jeg har en beby på 6 uger, og hun sover kun (igennem) om natten på maven. Hvis hun sover på ryggen, så brokker hun sig hele natten, fordi hun siden fødslen har haft besvær ved at trække vejret godt på ryggen. Vi har prøvet med saltvand og bøger under sengen, men det virker næsten ikke..!
Hun trækker vejret så godt på maven og derfor falder hun også i søvn omgående. Når hun sover på maven, så er der ingen i huset der får søvn pga larmen, og det gælder også vores 2 årig søn.
Hvad gør jeg? Sundhedsplejesken mener det er mælken der irretere hende. Hun mener ikke at hun er snottet, men der har et par gange kommet noget grønt snask ud af næsen, så det kunne tyde på hun er lidt snottet - dog løber næsen ikke. Vi har tid ved lægen på tirsdag, men tror ikke de gør noget ved det..
Håber der er nogle der har gode råd og evt. ved noget om hvor meget små babyer må ligge og sove på maven?? Så vidt jeg ved må de ikke uden opsyn. Hun kan dog selv vende hovedet fra side til side uden problemer, men derfor må hun vel stadig ikke ligge på maven?
Hilsen en frustreret mor.
Anmeld