A laver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

Loggidut

linemus skriver:

Nu er det jo ikke helt min hjemby, men nabobyen Og jeg har faktisk aldrig været derinde, men har de største intentioner om at prøve det. Så jeg kommer altså ikke lige sådan forbi, men du kan jo ringe til dem: 9825 2123. De har vist ingen hjemmeside.

hæ hæ...du er nuser, men tiden tog det fra mig, jeg har ikke lyst, over hovedet...det bliver en smooties i gården sammen med Christian!

Det var en af de farlige faldgrupper...så desværre, vi kommer ikke til din naboby, men ellers tak!

pengene går nok mere i retningen af to par inliners, den nyeste ide sloggiprutten lige fik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Det siger Signe hele tiden. Hun vipper lige hovedet på skrå og kigger på en: "A laver?" (hvad laver du?) Med samme tonefald som om man har gang i noget helt mærkværdigt. Hun kan også råbe det af sine lungers fulde kraft, mens hun kigger op af trappen: "FAR!!!! A LAVER??"

Så hva' laver I? Så mange online. Så lidt aktivitet.

Mig selv: Jeg læser baby.dk, mens jeg venter på at manden bliver færdig med at spille wow.... Hov, det blev han nu. Juhuu, nu skal jeg hygge med films og roulade!

Ha' en fortsat go' tirsdag aften!

Knus Line

Nåårh Hvor er det altså dygtigt sådan at sige en hel sætning.

Kan I forresten huske, at Smilla kunne sige "Lækker Far"

Jeg glæder mig til sætninger. Det nærmeste vi er kommet en hel sætning her er "Kom ind," når jeg banker på...

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.