A laver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. april 2009

linemus

Det siger Signe hele tiden. Hun vipper lige hovedet på skrå og kigger på en: "A laver?" (hvad laver du?) Med samme tonefald som om man har gang i noget helt mærkværdigt. Hun kan også råbe det af sine lungers fulde kraft, mens hun kigger op af trappen: "FAR!!!! A LAVER??"

Så hva' laver I? Så mange online. Så lidt aktivitet.

Mig selv: Jeg læser baby.dk, mens jeg venter på at manden bliver færdig med at spille wow.... Hov, det blev han nu. Juhuu, nu skal jeg hygge med films og roulade!

Ha' en fortsat go' tirsdag aften!

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Tynen

A venter da bare på at der sker noget spas herinde... Men der skal sgu meget til at overgå igår

Stella laver også den med at råbe op af trappen.. Her lyder det bare: SIIIIIIIIIIIIIIIIIG! (Stig)
Gad vide om hun har hørt det lidt for tit??!

Anmeld

7. april 2009

ivfmarie

A laver forberedelser til den store Skallerup Klit familieferie... Ja, nu har vi sgu ferie igen!
I anledningen af min mors 60 års føsda, så har hun sgu inviteret børn og børnebørn på luksus-ophold i Skallerup Klit, torsdag til og med søndag!

Det kræver jo lige lidt planlægning at hitte ud af hvem der tager hvad med...

Det bliver kanont... Vi skal dele hus med min storebrors famile (kone og to børn - lidt ældre end vores), og jeg glæder mig max!
Vi er tvunget ud i forkælelse, der er forudbestilt en tid til os alle i Romulus (ægte wellness, med massage og jeg skal komme efter dig...), des foruden skal der bowles, spises, squashes, spises, leges, spilles, spises, soves og bare livsnydes i fulde drag...

Sååe.. sorry girls, I bliver disset endnu engang...

Marie - ja, ja, jeg ved det.. Irriterende pralende.. men du spurgte jo selv!

Anmeld

7. april 2009

Lise

A laver ik så meget... sitter i a sofa mæ a computer foran a tv med a glas rødvin, og fejrer mands fødselsdag. Mand er bare gået i seng med lidt for meget snot i næsen.

Tænker os lidt over hvad jeg skal pakke i kufferten imorgen - øglen og jeg tager flyvemaskinen til det nordjyske for at besøge (bedste)moar i fem dage. Kan ikke finde ud af om voksiposen skal med.

Giver i egentlig jeres børn vanter på udenfor i disse dage?

Anmeld

7. april 2009

ivfmarie

Lise skriver:

A laver ik så meget... sitter i a sofa mæ a computer foran a tv med a glas rødvin, og fejrer mands fødselsdag. Mand er bare gået i seng med lidt for meget snot i næsen.

Tænker os lidt over hvad jeg skal pakke i kufferten imorgen - øglen og jeg tager flyvemaskinen til det nordjyske for at besøge (bedste)moar i fem dage. Kan ikke finde ud af om voksiposen skal med.

Giver i egentlig jeres børn vanter på udenfor i disse dage?

jep - og lige så hurtigt som jeg giver dem på, lige så hurtigt ryger de af... suk!

Anmeld

7. april 2009

Astrid P

Jeg har siddet og arbejdet på at flikke mit livs nok vigtigste ansøgning sammen... for hulan, hvor vil jeg bare skidegerne have det job!!!

Ellers har jeg set lidt DUM og lidt Singleliv. Det gør mig så glad og tilfreds med mit eget liv... Herligt!

- Astrid

Anmeld

8. april 2009

linemus

ivfmarie skriver:

A laver forberedelser til den store Skallerup Klit familieferie... Ja, nu har vi sgu ferie igen!
I anledningen af min mors 60 års føsda, så har hun sgu inviteret børn og børnebørn på luksus-ophold i Skallerup Klit, torsdag til og med søndag!

Det bliver kanont... Vi skal dele hus med min storebrors famile (kone og to børn - lidt ældre end vores), og jeg glæder mig max!
Vi er tvunget ud i forkælelse, der er forudbestilt en tid til os alle i Romulus (ægte wellness, med massage og jeg skal komme efter dig...), des foruden skal der bowles, spises, squashes, spises, leges, spilles, spises, soves og bare livsnydes i fulde drag...

Aj Marie, jeg oser af slem misundelse af den grimme slags. Hvor lyder det bare fedt. Wellness, legekammerater, spise, ferie, luksus... uhhhh....

Øv, havde lige håbet på en legedate. Vi holder absolut kedelig påske pånær søndag, hvor jeg har inviteret familien til forårs/kandidat/tak-for-hjælpen-fest.

Anmeld

8. april 2009

Astrid P

ivfmarie skriver:

Det lyder fandme lækkert, Marie... rigtig god tur! Dine indlæg oser simpelthen af overskud for tiden, det er herligt.

KH Astrid

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

a laver intet andet end at sidde her den næste halve time...simpelthen fordi jeg kan, vil, gider, har lyst og savner jer!

Vi har holdt bonusuge på jobbet, altså arbejdt så hårdt i kan, og så holder vi fyraftensaccord (staveplade her tak, Astrid)
Så enden blev at vi var færdige til middag, bossen smed os hjem, med en fyraftensøl, ikke at jeg deltog i den glæde, lol...og nu sidder jeg her, har huset for mig selv, ingen unger, ingen mand, og nyder jeg har jer lidt tid for mig selv!

Så her klokken to, så rejser jeg mig, og så skal rengøringen og gulvask have en tur!

og forresten er Christian og jeg på kur nu, dog med den i mente at jeg leger lidt med tanken om en tur til pandekagehuset i din hjemby Line...altså i løbet af påsken, men jeg skal lige finde ud af om jeg har samvittighed til det over for vores kur!
uanset, så kunne det da være dejligt hvis du har nogle ideer om åbningstiderne i det pandekagehus...

så det er hvad jeg laver...jeg nyder min ro og frihed i...22 min mere!

Anmeld

8. april 2009

linemus

Loggidut skriver:

og forresten er Christian og jeg på kur nu, dog med den i mente at jeg leger lidt med tanken om en tur til pandekagehuset i din hjemby Line...altså i løbet af påsken, men jeg skal lige finde ud af om jeg har samvittighed til det over for vores kur!
uanset, så kunne det da være dejligt hvis du har nogle ideer om åbningstiderne i det pandekagehus...

så det er hvad jeg laver...jeg nyder min ro og frihed i...22 min mere!

Nu er det jo ikke helt min hjemby, men nabobyen Og jeg har faktisk aldrig været derinde, men har de største intentioner om at prøve det. Så jeg kommer altså ikke lige sådan forbi, men du kan jo ringe til dem: 9825 2123. De har vist ingen hjemmeside.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.