sove igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

MissTas

Eliza skriver:

Ja der er jo flere der "praler" om at deres børn sover igennem og DER er vi bare ikke endnu (på en go dag får jeg 3 timer sammenhængende)..

undre mig bare over hvad sove igennem indebære?? 

hvor mange timer skal der til før man kan sige "mit barn sover igennm"??

og er det helt uden lige at nuppe en lille bitte hygge tår??

spørger egentlig mest for at vide hvornår vi er der 

ville donere en ankel for at få 6 timer i træk! 

/Leez

min datter er nu 2 mrd gammel og er så småt begyndt at sove igennem.. fra omkring 22-6.30 .. dog er der enkelte natter hvor hun lige skal have flasken en enkelt gang omkring kl. 4-5 stykker .. Så jeg er nu meget godt tilfreds med den søvn jeg får..

tror det er meget individuelt fra barn til barn hvornår de sover igennem.. nogle gør det fra dag et og andre først meget sent..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

morethanperfect

Oscar sover ikke igennem endnu hver nat , og han er 17 mdr..,

Anmeld

16. april 2012

Nitz - <3 David

Min søn på 5½ mdr (født 10½ uge for tidligt) Han har siden han var 4 mdr sovet igennem. Min SP siger at 6+ bliver betegnet som at sove igennem..
Jeg startede grød op da han var 4 mdr + en uge.. Fordi HELE aftenen gik med mad og pyller.. og tit sov han først ved 23-24tiden.. efter vi er kommet op på at spise (næsten) en hel portion grød hver formiddag og hver aften (ca. en time inden puttetid) Så sover han fra 20/21 tiden. til 6/7 morgen. Nogle nætter vågner han og skal have sutten.. og i sjældne tilfælde skal han liige ha en tår mælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.