Eliza skriver:
ja ja jeg var også forberedt og det kommer heller ikke bag på mig og syntes os det er iorden for det må man jo ta med når man sådan laver børn
og ja jeg har jo bare en "rigtig" baby..
men men men nu mere jeg tænkerover det, desto mere bliver jeg itvivl om hvad man egentlig bruger de der ankler til (ud over holde fødderne fast på benet måske?)
så jeg hæver lige indstasen til at jeg nu donere BEGGE mine ankler!
for 6 timers søvn, uden at skulle frem med "madkasserne!"
Åh hvor jeg bare kan huske det! Jeg drømte også bare om en hel nats sammenhængende søvn!!! Min kæreste kunne heldigvis give en flaske indimellem om natten, så jeg kunne springe et måltid over. Det blev til hver anden nat, fordi jeg var så træt hele tiden. Jeg malkede ud i løbet af dagen/aftenen, og så var der til et flaskemåltid hos far hver anden nat. Det fungerede rigtig godt - nogen gange gik jeg ind i et andet værelse og sov på en madras, for at få ro. kan varmt anbefales 
Og så kan jeg trøste dig med, at det bliver bedre
Vores dreng har sovet igennem fra han slap bryst og flaske, da han var omkring et år (før det sov han selvfølgelig mange timer i streg) og han sover altid hele natten uden opvågning med mindre han er syg eller en sjælden gang imellem er tørstig.
Anmeld