Hej alle derude.. Jeg er rigtig skruk, og det er min kæreste også.
Mit spørgsmål går på, om det er for tidligt at tænke på baby ?
Vi har kun kendt hinanden siden januar, dog føles det som om vi har kendt hinanden næsten hele livet. Jeg er 20 år, og arbejder som konditor medhjælper, og han er 24 år og abejder som tagdækker. økomonien er ganske fin, og vi ville om ikke andet flytte til en billigere lejlighed, hvis det var. Vi bor sammen, da jeg belv forelsket i ham, og forlod min x. Dette gik ret stærkt.
Allerede fra start af, kunne vi se en lang fremtid sammen og har fra dag 1. af haft en sund hverdag..
Vi går begge med drømmen om familie, og lever et stille og roligt "voksen" liv.
mine planer er , at jeg på et tidsunkt skal tage min ernæringsassistent uddannelse færdig, og han er færdig og i fast job, mit nuværende arbejde er timelønnet, og dvs. at jeg ikke ville få nogle penge under barsel, hvad er mine muligheder ang økonomi ?
vi snakker om at smide pillerne til august, og prøve derfra. Men vi er allerede igang med bøgerne, debatterne, og vi kan ikke lade være med at tale navne, hvordan alting bliver osv. vi ser babyer alle steder, og jeg tror, at år det kommer til stykket, så kan han ikke vente til august, der er så lang tid til ! (føles det)
hvad er jeres mening ? hvad med økonomi på barsel ? er det for tidligt ? eller er det dumt at vente, nå vi begge er så skrukke, og sikre på hinanden ?