Min voksende mave - 27+3 :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

arrrr øv... sådan havde jeg det også for et par år siden... så fik nogle piller på resept... men dem ved jeg ik om man må tage når man er gravid...  tænker jeg nok ik man må for så havde du nok fået dem

Nej det må man nemlig ikke  

Det plejer at gå væk lige så snart jeg har født nærmest, dog var det ikke så slemt her sidste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Baagøe skriver:

Hvor er du fin

Anmeld

4. april 2012

Pige2009

AnnaKJ skriver:

Velbekomme

Anmeld

4. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nej det må man nemlig ikke  

Det plejer at gå væk lige så snart jeg har født nærmest, dog var det ikke så slemt her sidste gang.

øv øv øv....

Anmeld

4. april 2012

ulleby

AnnaKJ skriver:

27+3 (taget igår) 

Så kom jeg så langt 3. og sidste trimester er skudt igang 

Super flot mave!!!!

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

ulleby skriver:

Super flot mave!!!!

Ihh mange tak 

Anmeld

4. april 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Jamen synes jeg har det okay - kan mærke at trætheden melder sig mere og mere .. tja kunne nok godt sove fra nu og så til termin 

Manden og jeg forsøger at løse vores problemer, også fordi at Lærke går igennem en hård periode lige nu - men kan mærke at det virkelig stresser mig og er med til at gøre mig endnu mere træt. 

Samtidig frygter jeg virkelig det sukkersyge - skal testes om 12 dage, men drikker bare væske konstant, har hang til de søde sager og ja, er som sagt såååå træt 

Årh ja kan godt huske trætheden

Ja læste din tråd med at jeres forhold skranter. Håber virkelig at det bliver bedre snart. Hvad er det med Lærke? Hendes helbred eller fordi det ikke går godt hjemme?

For at det ikke er grav sukkersyge. Det ville være kedeligt

Anmeld

4. april 2012

GønskE

AnnaKJ skriver:

Tak

Tiden går virkelig hurtigt Det er så skønt at man snart kan se en ende på det

Det er da egentlig også længe siden vi har fået et mavebilled fra dig, er det ikke snart på tiden igen? 

Ja jeg ved det :-) men har taget billeder fast, i skal nok snart få dem, men har ikke noget net, andet end mobilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.