Min voksende mave - 27+3 :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

27+3 (taget igår) 

Så kom jeg så langt 3. og sidste trimester er skudt igang 

Fine mavse og sikke en fin trøje by the way

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Super flot mave

Hvordan har du det?

Jamen synes jeg har det okay - kan mærke at trætheden melder sig mere og mere .. tja kunne nok godt sove fra nu og så til termin 

Manden og jeg forsøger at løse vores problemer, også fordi at Lærke går igennem en hård periode lige nu - men kan mærke at det virkelig stresser mig og er med til at gøre mig endnu mere træt. 

Samtidig frygter jeg virkelig det sukkersyge - skal testes om 12 dage, men drikker bare væske konstant, har hang til de søde sager og ja, er som sagt såååå træt 

Anmeld

4. april 2012

JH12

Rigtig flot mave  Så er der ikke lang vej igen..

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

lillemusen10 skriver:

Dejlig og fin mave. Håber du nyder det sidste trimester

Mange tak

Håber også at det kommer til at gå fredeligt  

Men glæder mig til at få baby i armene 

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nej maven er fin

og super sødt med det lille fine bælte  

hvordan går du og har det??

Jeg har det okay, bare virkelig træt  Frygter sukkersyge - har efterhånden så mange symptomer 

Vi forsøger herhjemme at løse problemerne, og det gik fint det første dage - men kan godt mærke at han igen begynder at tro at det er for sjov og at det kun drejer sig om ham.

Vi aftalte i mandags at vi skulle have gæster til spisning, og idag ringer han så hjem og fortæller at han altså ikke ved hvornår han er færdig på arbejde. Jeg siger så at han lige skal huske at vi får gæster til spisning - men det var jo altså hans arbejde og det kunne han jo ikke gøre noget ved! Og jo, det synes jeg egentlig godt han kan - han har vidst det siden mandag og har ikke engang nævnt det på arbejde  Øv øv!

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Fine mavse og sikke en fin trøje by the way

Tusind tak da - synes bare den er så super fin 

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Joyce1986 skriver:

Rigtig flot mave  Så er der ikke lang vej igen..

Tusind tak

Nej det er dejligt, at man nu kan tælle dage - 86 to go

De skal nok gå mega stærkt - vi har stadig meget der skal nåes, vi er ikke engang startet på babyværelset endnu  

Anmeld

4. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Jeg har det okay, bare virkelig træt  Frygter sukkersyge - har efterhånden så mange symptomer 

Vi forsøger herhjemme at løse problemerne, og det gik fint det første dage - men kan godt mærke at han igen begynder at tro at det er for sjov og at det kun drejer sig om ham.

Vi aftalte i mandags at vi skulle have gæster til spisning, og idag ringer han så hjem og fortæller at han altså ikke ved hvornår han er færdig på arbejde. Jeg siger så at han lige skal huske at vi får gæster til spisning - men det var jo altså hans arbejde og det kunne han jo ikke gøre noget ved! Og jo, det synes jeg egentlig godt han kan - han har vidst det siden mandag og har ikke engang nævnt det på arbejde  Øv øv!

øv lydder ik godt med sukekrsyge    for det ikke er det...

lydder godt at i har lavet en aftale... og håber han husker på den... men det kan jo godt tage lidt tid for ham at ændre på... og håber da han når hjem til middagen min her hjemme ville heller ik tænke over at nævne det på arbejdet hvis han skulle noget... tror det er en mande ting

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

øv lydder ik godt med sukekrsyge    for det ikke er det...

lydder godt at i har lavet en aftale... og håber han husker på den... men det kan jo godt tage lidt tid for ham at ændre på... og håber da han når hjem til middagen min her hjemme ville heller ik tænke over at nævne det på arbejdet hvis han skulle noget... tror det er en mande ting

Problemet her er at han arbejder med sin far og det er egentlig ham der styrer hvornår de har fri - så han burde egentlig sige noget. Jeg gider nemlig ikke være den dumme kone der skal gøre det hver gang, fordi at han ikke lige selv tænker over at vi er andre også 

Nej - håber virkelig ikke der er noget ved de symptomer, skal testes om 12 dage - mmmmm sukkervand  

Anmeld

4. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Problemet her er at han arbejder med sin far og det er egentlig ham der styrer hvornår de har fri - så han burde egentlig sige noget. Jeg gider nemlig ikke være den dumme kone der skal gøre det hver gang, fordi at han ikke lige selv tænker over at vi er andre også 

Nej - håber virkelig ikke der er noget ved de symptomer, skal testes om 12 dage - mmmmm sukkervand  

ja det kan jeg godt se  så burde han havde sag noget...

jeg glæder mig godt nok heller ik til den test... skal havde den midt i maj... så der er læææænge til... men føj! har fået lavet den en gang før... da min moror har deabetis og jeg havde lyst til søde sager heeeele tiden... føj hvor det smager grimt!!! og man har virkelig ik lyst til noget somhelst bagefter... var rigtig tæt på at kaste op sidst...  og det må bare ik ske for så skal man komme igen og starte forfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.