Min voksende mave - 27+3 :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

ja det kan jeg godt se  så burde han havde sag noget...

jeg glæder mig godt nok heller ik til den test... skal havde den midt i maj... så der er læææænge til... men føj! har fået lavet den en gang før... da min moror har deabetis og jeg havde lyst til søde sager heeeele tiden... føj hvor det smager grimt!!! og man har virkelig ik lyst til noget somhelst bagefter... var rigtig tæt på at kaste op sidst...  og det må bare ik ske for så skal man komme igen og starte forfra...

Åhhh nej puhhaa 

Tror også det bliver en rigtig væmmelig oplevelse Kom de citronsaft i hos dig? 

De siger de nemlig at de gør her, og det skulle hjælpe lidt op det Jeg skal bare have det overstået - hvor langt tid går der egentlig før man får svar? 

Jeg har også bare mega lyst til søde sager, og er så tørstig, men det er som om at vand slet ikke kan slukke den tørst  

Og det dumme svamp vil stadig ikke gå væk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Åhhh nej puhhaa 

Tror også det bliver en rigtig væmmelig oplevelse Kom de citronsaft i hos dig? 

De siger de nemlig at de gør her, og det skulle hjælpe lidt op det Jeg skal bare have det overstået - hvor langt tid går der egentlig før man får svar? 

Jeg har også bare mega lyst til søde sager, og er så tørstig, men det er som om at vand slet ikke kan slukke den tørst  

Og det dumme svamp vil stadig ikke gå væk! 

jeps det var inc. citron saft... er virkelig dårlig til at drikke sådan noget stas... kastede op da jeg skulle havde taget laktose test... da de troede jeg var mælke erlergiker... så der måtte jeg komme igen dagen efter

kan ik huske hvor lang tid der gik... et er et par år siden nu...

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

jeps det var inc. citron saft... er virkelig dårlig til at drikke sådan noget stas... kastede op da jeg skulle havde taget laktose test... da de troede jeg var mælke erlergiker... så der måtte jeg komme igen dagen efter

kan ik huske hvor lang tid der gik... et er et par år siden nu...

Okay - ad altså 

Det værste er bare at jeg ikke bare kan åbne halsrøret og køre det ned, nej det skal altid være i sådan nogle "små" slurke 

Hvad skal man når det er sådan en laktose test? 

Anmeld

4. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Smukt!

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Smukt!

Anmeld

4. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Okay - ad altså 

Det værste er bare at jeg ikke bare kan åbne halsrøret og køre det ned, nej det skal altid være i sådan nogle "små" slurke 

Hvad skal man når det er sådan en laktose test? 

jeg kan heller ik bare køre det ned... det er så irriterende...

jamen der skal man drikke noget stas med mælkesukker i... sådan lidt tykt flydene... tykkere end sødmælk men tyndere end youghurt... og det smager så dårligt!

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

jeg kan heller ik bare køre det ned... det er så irriterende...

jamen der skal man drikke noget stas med mælkesukker i... sådan lidt tykt flydene... tykkere end sødmælk men tyndere end youghurt... og det smager så dårligt!

Ja det er det nemlig 

Puhha nej altså - godt det ikke er mig der skal igennem sådan noget 

Anmeld

4. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ja det er det nemlig 

Puhha nej altså - godt det ikke er mig der skal igennem sådan noget 

det skal jeg heldigvis heller ik igen...

håber virkelig du kommer af med svampen det er bare ik sjovt at havde...

Anmeld

4. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

det skal jeg heldigvis heller ik igen...

håber virkelig du kommer af med svampen det er bare ik sjovt at havde...

Ja det håber jeg også - det er bare så slemt og jeg behandler, holder pause, behandler og holder pause .. Men det virker ikke! 

Anmeld

4. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ja det håber jeg også - det er bare så slemt og jeg behandler, holder pause, behandler og holder pause .. Men det virker ikke! 

arrrr øv... sådan havde jeg det også for et par år siden... så fik nogle piller på resept... men dem ved jeg ik om man må tage når man er gravid...  tænker jeg nok ik man må for så havde du nok fået dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.