Update på twins livet - billede spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

jydeinden

ulleby skriver:

Så kan jeg lige finde tid til en update - lidt dårligt nu damerne er startet i dp Og det går bare fremragende der ud af - vi har selvfølgelig fået en sygdoms start som de fleste rammer ind i - øv øv. Værst er det dog med Ella da hun har fået lungebetændelse - det er hjertebarn aldrig må få. Men vi krydser finger Miss C har pt Rs og Ella som sagt lungebetændelse - så er det godt mor er hjemme 

Lasse har nu endelig fået job FEDT!!!!!! Penge på kontoen og en mand ud af huset Men mig jeg må søg og søge - så hvis nogen kender nogen så er jeg klar på at jobbe 

Livet med dp børn er godt for os alle - jeg savner dem men de er så glade for hende. Hun er bondegård/natur dp de er ude det meste af tiden hvad end det er på gården, den gård ved siden af, så er det måske på cykel tur med madpakken ud i mosen De er ugentligt i legestue med varmt mad - en cykel tur på 20 min hver vej - det klare de i stiv arm. Carmen hun vinker til alt og alle mens hun troner i Christania cyklen 

Carmen er snart på gå ben, hun går med gåvogn og bruger bumbo stolen til at transportere div legesager rundt - smart med glat klinkegulv! Hun vinker, prøver at sige hej og tak. Vi er gået igang med at træne trapper og gå uden hjælp og det går så godt!

Ella er følger godt med hun er lige et par uger bagud - men given omstændighederne er det super flot! Hun suger alt til sig hvad Carmen gør og de store børn i dp. Hun er rigtig ude baby og når Carmen ikke gider sandkassen mere lange ella hende en for hun ville ikke ind og så hun mener vel at Carmen skal opføre sig ordentlig  Ella, rejser sig nu også op af alt og vil gerne gå rundt også - så hun skal nok give Carmen baghjul  Ellers kravler de over alt, er i alle skuffer og planter.

Til sidst lidt billeder - så må jeg hellere videre med jobsøgningen

nejj hvor er de kære men sikke meget ballade de må kunne lave når jo netop er to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

ulleby

jydeinden skriver:

nejj hvor er de kære men sikke meget ballade de må kunne lave når jo netop er to

Ja tak det skal jeg love for - og helst i hver sin ende af huset 

Anmeld

10. april 2012

jydeinden

ulleby skriver:

Ja tak det skal jeg love for - og helst i hver sin ende af huset 

hehe self.. er megettt sjovere når mor nu render i begge ender, især nu hvor der er 20 fingre, frem for 10, de kan komme ind i mange flere kroge, og pille.. og er du ekstra heldig så kan de også nå i mangeee flere køkkenskuffer

Anmeld

10. april 2012

ulleby

jydeinden skriver:

hehe self.. er megettt sjovere når mor nu render i begge ender, især nu hvor der er 20 fingre, frem for 10, de kan komme ind i mange flere kroge, og pille.. og er du ekstra heldig så kan de også nå i mangeee flere køkkenskuffer

Præcis  Får helt sved på panden.... Men god motion!

Anmeld

10. april 2012

jydeinden

ulleby skriver:

Præcis  Får helt sved på panden.... Men god motion!

hehe kan lige se det for mig.. håber dog ikke for dig at de gør samme nummer som min kusine gjorde da hun var lille ( en rulle affaldsposer er megettt spændende at tjekke, især for hvor mange meter den kan fylde i et køkken )

Anmeld

16. april 2012

Line Højdal

Skønne billeder og dejlig update... Det må altså være så vildt at have to - jeg kan slet ikke forestille mig det - og så med al den energi og krudt i rumpen de har

Ser ud som om i stortrives - dejligt!

Anmeld

16. april 2012

ulleby

Pipkukkeren skriver:

Skønne billeder og dejlig update... Det må altså være så vildt at have to - jeg kan slet ikke forestille mig det - og så med al den energi og krudt i rumpen de har

Ser ud som om i stortrives - dejligt!

Det er vildt at have/få 2 på en gang! Men jeg kender jo ikke til andet  Men hænderne fulde har jer bestemt - men vil ikke bytte det for noget - det er så fedt at se de får mere og mere ud af hinanden for hver dag

Anmeld

16. april 2012

Line Højdal

ulleby skriver:

Det er vildt at have/få 2 på en gang! Men jeg kender jo ikke til andet  Men hænderne fulde har jer bestemt - men vil ikke bytte det for noget - det er så fedt at se de får mere og mere ud af hinanden for hver dag

Det kunne jeg godt forestille mig - det er jo også en enorm tryghed de har i hinanden!! Min mand har altid sagt at vi får tvillinger når vi planlægger at få nr. 3, så nu må vi se til den tid 

Anmeld

2. maj 2012

linemus

Det er hundrede år siden, jeg har været herinde, men skulle lige lure og opdagede denne update Hvor er de blevet store! Tænk at der allerede er gået et år. (Vi skal holde 2 års fødselsdag på fredag, og jeg kan slet ikke forstå, hvor tiden er blevet af...).

Dejligt at se billeder af jer og høre om dem. Det minder jo så meget om det, vi selv har oplevet med Nanna og Signe, der snart bliver 5 år. De var også to vidt forskellige personligheder fra dag 1, men de har alligevel utrolig meget glæde af hinanden og holder meget af hinanden. Jeg tror egentlig, at de supplerer hinanden meget godt på hver deres måde

Knus Line

Anmeld

2. maj 2012

ulleby

linemus skriver:

Det er hundrede år siden, jeg har været herinde, men skulle lige lure og opdagede denne update Hvor er de blevet store! Tænk at der allerede er gået et år. (Vi skal holde 2 års fødselsdag på fredag, og jeg kan slet ikke forstå, hvor tiden er blevet af...).

Dejligt at se billeder af jer og høre om dem. Det minder jo så meget om det, vi selv har oplevet med Nanna og Signe, der snart bliver 5 år. De var også to vidt forskellige personligheder fra dag 1, men de har alligevel utrolig meget glæde af hinanden og holder meget af hinanden. Jeg tror egentlig, at de supplerer hinanden meget godt på hver deres måde

Knus Line

Hej søde Line,

Hvor jeg dog tit tænker på dig! Hvor dejligt at hører at dine piger har det på samme måde - så ved jeg lidt om hvad der kan vente mig 

Nej tiden er knap til at følge med i det hele Hvad med arbejde har du fundet noget? 

Håber i får en rigtig god fødselsdag - glæder mig til at hører om den. Hvornår skal dine piger starte i skole til sommer elle rnæste år?

Kram fra Didde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.