Update på twins livet - billede spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.445 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. april 2012

ulleby

Så kan jeg lige finde tid til en update - lidt dårligt nu damerne er startet i dp Og det går bare fremragende der ud af - vi har selvfølgelig fået en sygdoms start som de fleste rammer ind i - øv øv. Værst er det dog med Ella da hun har fået lungebetændelse - det er hjertebarn aldrig må få. Men vi krydser finger Miss C har pt Rs og Ella som sagt lungebetændelse - så er det godt mor er hjemme 

Lasse har nu endelig fået job FEDT!!!!!! Penge på kontoen og en mand ud af huset Men mig jeg må søg og søge - så hvis nogen kender nogen så er jeg klar på at jobbe 

Livet med dp børn er godt for os alle - jeg savner dem men de er så glade for hende. Hun er bondegård/natur dp de er ude det meste af tiden hvad end det er på gården, den gård ved siden af, så er det måske på cykel tur med madpakken ud i mosen De er ugentligt i legestue med varmt mad - en cykel tur på 20 min hver vej - det klare de i stiv arm. Carmen hun vinker til alt og alle mens hun troner i Christania cyklen 

Carmen er snart på gå ben, hun går med gåvogn og bruger bumbo stolen til at transportere div legesager rundt - smart med glat klinkegulv! Hun vinker, prøver at sige hej og tak. Vi er gået igang med at træne trapper og gå uden hjælp og det går så godt!

Ella er følger godt med hun er lige et par uger bagud - men given omstændighederne er det super flot! Hun suger alt til sig hvad Carmen gør og de store børn i dp. Hun er rigtig ude baby og når Carmen ikke gider sandkassen mere lange ella hende en for hun ville ikke ind og så hun mener vel at Carmen skal opføre sig ordentlig  Ella, rejser sig nu også op af alt og vil gerne gå rundt også - så hun skal nok give Carmen baghjul  Ellers kravler de over alt, er i alle skuffer og planter.

Til sidst lidt billeder - så må jeg hellere videre med jobsøgningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

B&J

jamen det køre jo bare der ud af smiler og hvor er de bare dygtige og hvor tiden dog flyver afsted....

og sikke nolge DEJLIGE/SMUKKE piger i har jer

er helt vild med det første billede de rå leger helt vild men er 100% klar på det største skønnest smil i verden

Anmeld

3. april 2012

L&V

ulleby skriver:

Så kan jeg lige finde tid til en update - lidt dårligt nu damerne er startet i dp Og det går bare fremragende der ud af - vi har selvfølgelig fået en sygdoms start som de fleste rammer ind i - øv øv. Værst er det dog med Ella da hun har fået lungebetændelse - det er hjertebarn aldrig må få. Men vi krydser finger Miss C har pt Rs og Ella som sagt lungebetændelse - så er det godt mor er hjemme 

Lasse har nu endelig fået job FEDT!!!!!! Penge på kontoen og en mand ud af huset Men mig jeg må søg og søge - så hvis nogen kender nogen så er jeg klar på at jobbe 

Livet med dp børn er godt for os alle - jeg savner dem men de er så glade for hende. Hun er bondegård/natur dp de er ude det meste af tiden hvad end det er på gården, den gård ved siden af, så er det måske på cykel tur med madpakken ud i mosen De er ugentligt i legestue med varmt mad - en cykel tur på 20 min hver vej - det klare de i stiv arm. Carmen hun vinker til alt og alle mens hun troner i Christania cyklen 

Carmen er snart på gå ben, hun går med gåvogn og bruger bumbo stolen til at transportere div legesager rundt - smart med glat klinkegulv! Hun vinker, prøver at sige hej og tak. Vi er gået igang med at træne trapper og gå uden hjælp og det går så godt!

Ella er følger godt med hun er lige et par uger bagud - men given omstændighederne er det super flot! Hun suger alt til sig hvad Carmen gør og de store børn i dp. Hun er rigtig ude baby og når Carmen ikke gider sandkassen mere lange ella hende en for hun ville ikke ind og så hun mener vel at Carmen skal opføre sig ordentlig  Ella, rejser sig nu også op af alt og vil gerne gå rundt også - så hun skal nok give Carmen baghjul  Ellers kravler de over alt, er i alle skuffer og planter.

Til sidst lidt billeder - så må jeg hellere videre med jobsøgningen

Sikke da nogle skønne piger

Anmeld

3. april 2012

Muffin_girl

Sikke nogle gavtyve De er satme cute  

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Hvor er de et par skønne piger, med fuld fart på

Dejligt billede af jer alle 4

Anmeld

3. april 2012

twinny

Ihhh hvor det bare lyder skønt...

og sikke nogle dejlige tøser...

Anmeld

3. april 2012

ulleby

TAK hvor er i søde

De er fulde af ballade

Anmeld

3. april 2012

Nettemor

Hvor er det da bare nogle dejlige piger

Anmeld

3. april 2012

ulleby

Nettemor skriver:

Hvor er det da bare nogle dejlige piger

Mange tak  Er brandhamrende stolt

Anmeld

4. april 2012

ulleby

Nessie skriver:

Hvor er de et par skønne piger, med fuld fart på

Dejligt billede af jer alle 4

Tak - vi var så heldige at få et gavekort til fotograf til deres navngivning - super gave

God påske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.