ulleby skriver:
Min er vildt forskellige - de er som ild og vand
Men oplevde til trods for det at de for første gang nyssede hinanden igår aftes
Var sikker på de ikke kunne lide hinanden...
Sjovt at noget så ens udvendigt er så forskelligt indvendigt!!!!
Har din den ene også altid været et skridt foran?
Mine er osse fuldstændig forskellige af sind, men dybt afhængige af hinanden. Så meget at det næsten er skræmmende sommetider. Det første de gør når de slår øjnene op om morgenen er at sige den andens navn, og græder den ene kommer den anden drønende med sutten.
De kan osse skændes og tage nogle gevaldige ture. Men hvis de stjæler det legetøj den anden har, skal vi bare bede den skyldige om at aflevere tingen tilbage til forurettede, og så gør han det.
Vi havde dem med i svømmehallen for et par uger siden. Jeg havde Emil med i kvindernes omklædningsrum og Jesper havde Mikkel med i herrernes. Så snart de ikke kunne se den anden mere brød de sammen og kaldte på hinanden fra hver deres omklædningsrum, mens tårerne strømmede ned af kinderne på dem. De magter ganske enkelt ikke at være adskilt. Vi er lidt bekymrede for hvordan det skal gå når de bliver ældre, for de sku gerne løsrive sig lidt mere fra hinanden.
Vil ikke sige den ene kan mere end den anden. Men Emil er bedst sprogligt hvor Mikkel er bedst motorisk. Men synes de følger hinanden ret godt egentlig.
Anmeld