Update på twins livet - billede spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Faith

Sikke en dejlig opdatering

Kan godt huske "dagpleje-pesten" i starten. Er du gal en masse dårligdomme de ku få skrabet til sig. Drengene er heldigvis sjældent syge mere, og det gør altså det hele en del nemmere.

Skønne billeder. Er du gal de ligner hinanden! Kan i selv kende forskel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

smokin

Ej hvor er det bare nogle gode billeder!! Søde børn

Anmeld

6. april 2012

ulleby

Faith skriver:

Sikke en dejlig opdatering

Kan godt huske "dagpleje-pesten" i starten. Er du gal en masse dårligdomme de ku få skrabet til sig. Drengene er heldigvis sjældent syge mere, og det gør altså det hele en del nemmere.

Skønne billeder. Er du gal de ligner hinanden! Kan i selv kende forskel?

Vi håber også det snart er slut - men med Ellas odds så bliver vi nok ikke de heldigste i fremtiden - men krydser fingre for hende imunforsvar bliver tip top Masser af grønt, ude luft og bio strat! Pt går jeg jo desværre hjemme så har kunne have dem hjemme uden problem så det har været et plus

Sagtens - vi syntes jo ikke de ligner hinanden Meeeen du skal vist ikke snakke for højt for jeg kan ikke se forskel på dine drenge

Anmeld

6. april 2012

ulleby

Zette skriver:

Ej hvor er det bare nogle gode billeder!! Søde børn

Mange tak - og vildt gode billeder fra din store dag 

Anmeld

6. april 2012

Faith

ulleby skriver:

Vi håber også det snart er slut - men med Ellas odds så bliver vi nok ikke de heldigste i fremtiden - men krydser fingre for hende imunforsvar bliver tip top Masser af grønt, ude luft og bio strat! Pt går jeg jo desværre hjemme så har kunne have dem hjemme uden problem så det har været et plus

Sagtens - vi syntes jo ikke de ligner hinanden Meeeen du skal vist ikke snakke for højt for jeg kan ikke se forskel på dine drenge

Synd for hende. Det er så hårdt at se dem syge.

Det er sjovt du siger det for jeg synes jo overhovedet heller ikke vores drenge ligner hinanden! Men mon ikke det skyldes deres vidt forskellige personligheder. Kan godt li de er så forskellige personlighedsmæssigt. Ville være synd hvis de var fuldstændig ens på alle punkter.

Er dine meget forskellige?

Anmeld

7. april 2012

ulleby

Faith skriver:

Synd for hende. Det er så hårdt at se dem syge.

Det er sjovt du siger det for jeg synes jo overhovedet heller ikke vores drenge ligner hinanden! Men mon ikke det skyldes deres vidt forskellige personligheder. Kan godt li de er så forskellige personlighedsmæssigt. Ville være synd hvis de var fuldstændig ens på alle punkter.

Er dine meget forskellige?

Min er vildt forskellige - de er som ild og vand Men oplevde til trods for det at de for første gang nyssede hinanden igår aftes Var sikker på de ikke kunne lide hinanden...

Sjovt at noget så ens udvendigt er så forskelligt indvendigt!!!!

Har din den ene også altid været et skridt foran?

Anmeld

8. april 2012

Faith

ulleby skriver:

Min er vildt forskellige - de er som ild og vand Men oplevde til trods for det at de for første gang nyssede hinanden igår aftes Var sikker på de ikke kunne lide hinanden...

Sjovt at noget så ens udvendigt er så forskelligt indvendigt!!!!

Har din den ene også altid været et skridt foran?

Mine er osse fuldstændig forskellige af sind, men dybt afhængige af hinanden. Så meget at det næsten er skræmmende sommetider. Det første de gør når de slår øjnene op om morgenen er at sige den andens navn, og græder den ene kommer den anden drønende med sutten.

De kan osse skændes og tage nogle gevaldige ture. Men hvis de stjæler det legetøj den anden har, skal vi bare bede den skyldige om at aflevere tingen tilbage til forurettede, og så gør han det.

Vi havde dem med i svømmehallen for et par uger siden. Jeg havde Emil med i kvindernes omklædningsrum og Jesper havde Mikkel med i herrernes. Så snart de ikke kunne se den anden mere brød de sammen og kaldte på hinanden fra hver deres omklædningsrum, mens tårerne strømmede ned af kinderne på dem. De magter ganske enkelt ikke at være adskilt. Vi er lidt bekymrede for hvordan det skal gå når de bliver ældre, for de sku gerne løsrive sig lidt mere fra hinanden.

Vil ikke sige den ene kan mere end den anden. Men Emil er bedst sprogligt hvor Mikkel er bedst motorisk. Men synes de følger hinanden ret godt egentlig.

Anmeld

10. april 2012

Tanjadamgaard

Hold da op, sikke et par smukke prinsesser i har jer  

Anmeld

10. april 2012

ulleby

Tanjadamgaard skriver:

Hold da op, sikke et par smukke prinsesser i har jer  

Mange tak 

Anmeld

10. april 2012

ulleby

Faith skriver:

Mine er osse fuldstændig forskellige af sind, men dybt afhængige af hinanden. Så meget at det næsten er skræmmende sommetider. Det første de gør når de slår øjnene op om morgenen er at sige den andens navn, og græder den ene kommer den anden drønende med sutten.

De kan osse skændes og tage nogle gevaldige ture. Men hvis de stjæler det legetøj den anden har, skal vi bare bede den skyldige om at aflevere tingen tilbage til forurettede, og så gør han det.

Vi havde dem med i svømmehallen for et par uger siden. Jeg havde Emil med i kvindernes omklædningsrum og Jesper havde Mikkel med i herrernes. Så snart de ikke kunne se den anden mere brød de sammen og kaldte på hinanden fra hver deres omklædningsrum, mens tårerne strømmede ned af kinderne på dem. De magter ganske enkelt ikke at være adskilt. Vi er lidt bekymrede for hvordan det skal gå når de bliver ældre, for de sku gerne løsrive sig lidt mere fra hinanden.

Vil ikke sige den ene kan mere end den anden. Men Emil er bedst sprogligt hvor Mikkel er bedst motorisk. Men synes de følger hinanden ret godt egentlig.

Sikke da en oplevelse i svømmehallen!!! Puha slet ikke til at bære Der hvor vi svømmer har de familierum så vi går ind alle 4 sammen 

Jeg syntes godt nok mine de er emget forskellige! Carmen hun er 1 uger til 14 dage længre fremme end Ella - men Ella er snu for Carmen tager alle knubsne. Hun lærer at gå med gå vognen og falder mange gange - hvor Ella betragter hende og så går der 1 uger til 14 dage så rejser hun sig og gør det uden at falde.... Hun lure lige C af  Ella er så meget mere finmotorisk sygtig og sproglig så de supplere hinanden godt! Er så spændt på hvordan de bliver når de kommer op at gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.