Ville i gå ind og klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Det er uanset prisen, så gælder loven :-)

jaja..

tænkte mere på om jeg var smålig når den ikke havde været dyrere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Ja det er super træls men sådan har de fleste butikker det, tit står det os med småt på bonen

det må jeg da lige tjekke..

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

Team Putte skriver:

Præcis

Så afsted med dig

jep, må derud imorgen når jeg har fri

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Helt klart retur med den..

Anmeld

3. april 2012

grøn · ært

wauw, efter et år?? det har jeg aldrig prøvet..

Ja. Så længe vi kunne se, at de ikke havde haft den i vaskemaskine/tørretumbler (bøjlen får en anden farve i enderne, hvis BH'en vaskes), så blev BH'en byttet til en ny eller til penge.

Og at butikker ikke bytter grundet sten, perler, palietter eller what ever falder af, har jeg godt nok aldrig hørt. Synes det er uhyggeligt, hvis nogen butikker ikke bytter pga. det! Det er sgu da en del af tøjet! Og sikkert også meget af grunden til, at du faldt for netop den trøje.
Den er jo i stykker, når perlerne falder af. 

Anmeld

3. april 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

tænker jo også at det en brugsting, den skal da kunne holde til at man i det mindste sidder stille i den..

Ja det skulle man da mene

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Ja. Så længe vi kunne se, at de ikke havde haft den i vaskemaskine/tørretumbler (bøjlen får en anden farve i enderne, hvis BH'en vaskes), så blev BH'en byttet til en ny eller til penge.

Og at butikker ikke bytter grundet sten, perler, palietter eller what ever falder af, har jeg godt nok aldrig hørt. Synes det er uhyggeligt, hvis nogen butikker ikke bytter pga. det! Det er sgu da en del af tøjet! Og sikkert også meget af grunden til, at du faldt for netop den trøje.
Den er jo i stykker, når perlerne falder af. 

præcis, det var netop perlerne der gjorde at jeg synes den var flot..

Anmeld

3. april 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

jaja..

tænkte mere på om jeg var smålig når den ikke havde været dyrere..

haha, nåå! :-P Pyt skidt - der er da folk der kæmper for at få de 3 kroner i rabat, som ikke blev trukket på deres bon fra Kvickly, da de købte jordbær ;-) 3 kroner her, 99 kroner der - det giver sikkert mange penge i sidste ende :-)

Anmeld

3. april 2012

L&V

An&Jo skriver:

det må jeg da lige tjekke..

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

haha, nåå! :-P Pyt skidt - der er da folk der kæmper for at få de 3 kroner i rabat, som ikke blev trukket på deres bon fra Kvickly, da de købte jordbær ;-) 3 kroner her, 99 kroner der - det giver sikkert mange penge i sidste ende :-)

haha, ja tænk sig at kæmpe for 3 kr.. det har jeg aldrig gjort..

Men ja 99 kr her og der kan hurtigt blive til mange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.