Ville i gå ind og klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

grøn · ært

Selvfølgelig! Og butikken skal også erstatte den efter købeloven.

Nu har jeg selv stået i tøjbutik af forskellige arter og vi gav altid enten pengene retur eller, i dit tilfælde, en ny trøje af samme slags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

anynom

Der er jo 2 års reklamationsret på sådan noget og det første halve år skal butikken bevise, at trøjen ikke var i stykker da du købte den - så du skal kunne få den byttet.

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Du kan da ikke få mindre end du har, så jeg ville gå ind med den når du har haft den så kort tid, så bør perlerne ikke allerede falde af!

det er rigtigt.. synes bare den var så fin da jeg købte den..

Anmeld

3. april 2012

mpr

An&Jo skriver:

Jeg købte den anden dag den trøje der er på billedet, og jeg har haft den på halvanden dag, og ikke lavet noget fysisk som sådan med den, jeg løfter ikke på Johannes på grund af ryggen lige i øjeblikket, men har haft den på i skole selvfølgelig..

Nu er det sådan at jeg aldrig har vasket den, for det gør jeg kun med sønnens tøj før brug, men nu er perlerne begyndt at falde af?? Sad ligeså stille i sofaen igår, og pludselig faldt der en perle til jorden..

Den her kostet 99kr i H&M, og er som sagt næsten lige blevet købt, og mener stadig jeg har bonen.. Ville i gå ind og klage over det?? Den har efterhånden tabt ret mange perler, og det kan ses..

Når det ikke er længe siden den er blevet købt så ville jeg helt sikkert gå ind og om ikke andet få den byttet til en anden (ved ikke om man kunne få pengene tilbage) men havde i hvert fald ikke bare skubbet det til side og ikke gjort noget

- Det kan ikke passe en trøje skal gå i stykker så hurtigt og slet ikke hvis den ikke har været i vaskemaskinen endnu

Anmeld

3. april 2012

grøn · ært

Selvfølgelig! Og butikken skal også erstatte den efter købeloven. Uanset pris!

Nu har jeg selv stået i tøjbutik af forskellige arter og vi gav altid enten pengene retur eller, i dit tilfælde, en ny trøje af samme slags.

.....den kom to gange, spøjst :-P

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

M (: skriver:

Jeg ville forsøge, men ikke regne med noget, da butikker sjældent tager tøj/sko retur, hvor perlerne falder af.. 

æv.. hvordan kan det være?? de kan da ikke sælge noget med perler hvis de bare ryger af..

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Ja jeg ville klage. For jeg ville ikke bruge den igen så.. Det er virkelig for dårligt..

præcis, kommer heller ikke til at bruge den igen..

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

Team Putte skriver:

Det skader aldrig at returnere den

Når det kan ses er du jo ikke glad for købet, så returnerer du den ikke vil den jo bare hænge i skabet og aldrig blive brugt..

den vil nemlig bare komme til at hænge, for vil altså ikke bruge noget der er i stykker, og da slet ikke når det kan ses, det sidder jo lige i øjenhøjde..

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Du kan prøve men er næsten sikker på de har en politik der siger at de ikke bytter ved at palietter og sten falder af men det kan jo ikke skade at prøve

ej, men det er da en dårlig politik..

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

Selvfølgelig! Og butikken skal også erstatte den efter købeloven.

ja, kender godt købeloven ved forbrugskøb, sidder selv og arbejder med den..

Jeg var mere i tvivl om det, fordi det jo er en forholdsvis billig ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.