Ville i gå ind og klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

ej, men det er da en dårlig politik..

-.....det kan jeg simpelthen ikke tro på ! :-O

Da jeg arbejde i undertøjsbutik fik folk penge tilbage eller ny BH, hvis bøjlen i BH'en stak ud - selv efter et års brug! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

An&Jo

JulieWH skriver:

Der er jo 2 års reklamationsret på sådan noget og det første halve år skal butikken bevise, at trøjen ikke var i stykker da du købte den - så du skal kunne få den byttet.

super..

Jeg må lige prøve at gå derind..

Anmeld

3. april 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

tak, var bare i tvivl fordi den jo ikke ligefrem har kostet alverden, men havde lidt glædet mig til at bruge den til sommer med et par shorts under

Jeg ville da gå tilbage med den, men kan se de andre siger butikkerne ikke returnere tøj med perler. Der må jeg melde pas, da jeg bevist går uden om det tøj.

Men ville da nok lige tage hen og høre selv om den ikke har kostet mere. Så burde den jo kunne holde

Anmeld

3. april 2012

grøn · ært

An&Jo skriver:

ja, kender godt købeloven ved forbrugskøb, sidder selv og arbejder med den..

Jeg var mere i tvivl om det, fordi det jo er en forholdsvis billig ting..

Det er uanset prisen, så gælder loven :-)

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

Chel1992 skriver:

Når det ikke er længe siden den er blevet købt så ville jeg helt sikkert gå ind og om ikke andet få den byttet til en anden (ved ikke om man kunne få pengene tilbage) men havde i hvert fald ikke bare skubbet det til side og ikke gjort noget

- Det kan ikke passe en trøje skal gå i stykker så hurtigt og slet ikke hvis den ikke har været i vaskemaskinen endnu

den har ikke været vasket endnu overhovedet.. den har hunget i skabet, og så har jeg brugt den sammenlagt halvanden dag..

Anmeld

3. april 2012

L&V

An&Jo skriver:

ej, men det er da en dårlig politik..

Ja det er super træls men sådan har de fleste butikker det, tit står det os med småt på bonen

Anmeld

3. april 2012

Team Putte

An&Jo skriver:

den vil nemlig bare komme til at hænge, for vil altså ikke bruge noget der er i stykker, og da slet ikke når det kan ses, det sidder jo lige i øjenhøjde..

Præcis

Så afsted med dig

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

grøn · ært skriver:

-.....det kan jeg simpelthen ikke tro på ! :-O

Da jeg arbejde i undertøjsbutik fik folk penge tilbage eller ny BH, hvis bøjlen i BH'en stak ud - selv efter et års brug! 

wauw, efter et år?? det har jeg aldrig prøvet..

Anmeld

3. april 2012

Janni.

Helt klart retur med den..

Anmeld

3. april 2012

An&Jo

bullerbassen skriver:

Jeg ville da gå tilbage med den, men kan se de andre siger butikkerne ikke returnere tøj med perler. Der må jeg melde pas, da jeg bevist går uden om det tøj.

Men ville da nok lige tage hen og høre selv om den ikke har kostet mere. Så burde den jo kunne holde

tænker jo også at det en brugsting, den skal da kunne holde til at man i det mindste sidder stille i den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.