Okay DRAMA PÅ NB!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Loggidut

JA JA...SÅDAN EN KRAMPE....HUN ER DA IKKE RIGTIG KLOG...LOL....SO SIGER JEG BARE....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Tynen

Marco2 skriver:

Det sgu nok Malou der har transmogriffet sig til en mean tiger uden så meget som en antydning af en braincell... 8(

MUHAHAHAH!! :)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Loggidut

SÅ BLEV HUN LIGE ANMELDT.....LOL

KNUS FRA SLOGGI...SOM STADIG HAR GREENCARD TIL NB...HÆ HÆ...SKIDE SNIGER, MED CAPS I BUND

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Har du læst det nye indlæg derinde nu?

Marco - har sendt dig en PB!

Trine

Anmeld

8. marts 2008

Loggidut

en pb?

lol...aj min comp går helt amok lige nu...tror sgu den er træt...lol...nå tjekker lige når jeg kan

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

Loggidut skriver:

en pb?

lol...aj min comp går helt amok lige nu...tror sgu den er træt...lol...nå tjekker lige når jeg kan

En privat besked - Ikke noget hemmeligt, det skulle bare ikke stå offentligt :)

Trine

Anmeld

8. marts 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Loggidut skriver:

en pb?

En privat besked - Ikke noget hemmeligt, det skulle bare ikke stå offentligt :)

Trine

den har jeg da ikke fået....???

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] en pb? lol...aj min comp går helt amok lige nu...tror sgu den er træt...lol...nå tjekker lige når jeg kan[/citat] En privat besked - Ikke noget hemmeligt, det skulle bare ikke stå offentligt :) Trine[/citat] den har jeg da ikke fået....???[/citat]' Den var til MArco :) Men du må da også få den hvis du vil :) Trine

Anmeld

8. marts 2008

Loggidut

nåååå...ok....lol....nej jeres beskeder må i gerne beholde...aj for helvede...det går da helt galt i aften...alle de damer der brokker sig over alt...øøøøj jeg er træt

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

Ja jeg skrider sgu også snart!!
Vi går vel ikke glip af noget bare fordi vi lukker ned for et par timer... Vel?(?)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.