Okay DRAMA PÅ NB!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Tynen

Grynt/Tina skriver:

Godt nok utroligt med de quinder der, jeg er måløs 8( Og faktisk så gider jeg ikke høre på deres p*s her inde, det må de tage andre steder hen med...måske tilbage til MM?? Godt være jeg er en mokke nu, men syntes faktisk vi har skabt et rigtigt godt forum hvor der tales ordentligt uden noget mudderkastning..og sådan vil jeg gerne have det fortsætter :)

Grynt- måske en mokke??

Så er jeg også!!

Synes sgu I er nogle fantastiske tøser!

Alle må sige sin mening uden at der bliver catfight og det vil jeg bare ikke have ødelagt!!

Låve ya, guys!(L)

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Loggidut

Grynt/Tina skriver:

Godt nok utroligt med de quinder der, jeg er måløs 8( Og faktisk så gider jeg ikke høre på deres p*s her inde, det må de tage andre steder hen med...måske tilbage til MM?? Godt være jeg er en mokke nu, men syntes faktisk vi har skabt et rigtigt godt forum hvor der tales ordentligt uden noget mudderkastning..og sådan vil jeg gerne have det fortsætter :)

Grynt- måske en mokke??

ha ha do grynt...tror du selv et par mokker kan vælte os....hæ hæ...hvordan går det med den lille prik`?

Anmeld

7. marts 2008

Grynt

Loggidut skriver:

Grynt/Tina skriver:

Grynt- måske en mokke??

ha ha do grynt...tror du selv et par mokker kan vælte os....hæ hæ...hvordan går det med den lille prik`?

Jow jow hun har det fiiint nu 8D Vi skulle også lige forbi snot, tand og mangel på appetit afdelingen før end det hele blev godt igen 8D Har du set de billeder jeg har lagt ind på IG af hende? De er fra i går aftes :P

Anmeld

7. marts 2008

Lene76

Grynt/Tina skriver:

Grynt- måske en mokke??

enig enig:D har det ligesom loggi hvis der er nogen der "tror" de kan vælde den gode stemning herinde så ska de dælme står op før en hvis mand får sko på:D:D

Dejlige pige, dejlige unger vi har og fantastisk dejligt at man bare kan sige tingene som de er og ik ska pakke det ind.... så girls keep up the good work(C)

Anmeld

7. marts 2008

Helle30

Tynen skriver:

Det er sgu synd for hende!

Men flere har prøvet MANGE, MANGE gange at få hende til at samle sine indlæg og slette sine lister uden virkning - Men folk KAN bare ikke ignorere det!

Fatter ikke hvorfor folk altid skal angribe sådan!

Trine

Ja, jeg er helt målløs. Netop kommet hjem fra en volleyturnering med mine kolleger, og så skulle jeg jo bare lige ind og kigge. Nu er jeg da bange for, at jeg aldrig kommer i seng.
Hvad er det for nogle lister? jeg har kigget lidt på mm, men synes, det er helt uoverskueligt at finde rundt i.

Helle - èn stor rundforvirring

Anmeld

7. marts 2008

Grynt

(L) me låååves u all (L) rigtigt much lååve u(L)

Grynt- måske en mokke-wannabe, men med masser af kærlighed til jer alle(L)

Fåååk er da vist blevet tosset8(

Anmeld

7. marts 2008

Loggidut

Har du set de billeder jeg har lagt ind på IG af hende? De er fra i går aftes :p

niks...dem har jeg ikke set...kan kun se marcos dejlige EM....hmmm...tror lige jeg skal på en seriøs genstart af min comp...hmmm...men vil sørme se hende i morgen så....lol...jeg håber du har delt lidt ud til os, jeg vil såååå gerne have dem overstået

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Helle30 skriver:

Tynen skriver:

Det er sgu synd for hende!

Men flere har prøvet MANGE, MANGE gange at få hende til at samle sine indlæg og slette sine lister uden virkning - Men folk KAN bare ikke ignorere det!

Fatter ikke hvorfor folk altid skal angribe sådan!

Trine

Ja, jeg er helt målløs. Netop kommet hjem fra en volleyturnering med mine kolleger, og så skulle jeg jo bare lige ind og kigge. Nu er jeg da bange for, at jeg aldrig kommer i seng.
Hvad er det for nogle lister? jeg har kigget lidt på mm, men synes, det er helt uoverskueligt at finde rundt i.

Helle - èn stor rundforvirring

Msn-lister, mors fødselsdagsliste, babys fødselsdagsliste, babys vægtliste, mors slankeliste, hjemmesideliste, ugenskrammer.. Ja, you name it!

Jeg bliver NØDT til at gå i seng om 10 minutter! Jeg SKAL!! Selvom det er skie´spændende tonight! :)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Loggi, du har fået påååst derinde :)

ja ja

gør mig ikke noget om jeg blir bannet af netbaby, det er en skodside anyways.

det mest lamme forum. men synes bare lige jeg ville sige min mening, haha.

jeg er sku også ved at brække mig over dig, fyyyy!
________

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Marco2

Det sgu nok Malou der har transmogriffet sig til en mean tiger uden så meget som en antydning af en braincell... 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.